Skip to main content

Ik heb twee weken geleden mijn abonnement via KPN.COM verlengd met twee jaar en daarbij een Iphone 14 uitgekozen. ‘S avonds ben ik erachter gekomen dat ik de verkeerde Iphone heb besteld. Helaas is KPN dan niet bereikbaar en ik kan de bestellen ook niet meer veranderen. Op dinsdag 2 augustus heb ik de telefoon opgehaald bij het Post.nl servicepunt en ik heb de Iphone dezelfde dag meteen retour gestuurd. Wat ik niet begrijp is dat op het retour etiket een antwoordnummer staat vermeld? Leuk dat KPN aanbied om het pakketje gratis terug te sturen maar hoe controleer ik hoe de afhandeling verloopt.

Donderdag 3 augustus neem ik voor de zekerheid contact op met KPN om te informeren of het pakket is aangekomen. Ik geef ook aan dat ik het pakketje aangetekend heb verstuurd en op basis van deze extra gegevens gaat zij navragen wat de status is. De medewerkster geeft vervolgens aan de het pakketje nog niet is afgehandeld door de retourafdeling maar dat ik zeker vrijdag 4 augustus daar verricht over gaat krijgen. Het bericht wordt gestuurd via SMS en mail dat mijn aanpassing van het abonnement is aangepast. In de loop van de avond krijg ik na controle van de track & tracé code te zien dat het pakketje op 3 augustus om 03:00 in ontvangst is genomen. 

Vrijdag 4 augustus geen SMS en geen mail gekregen. Ik vind het ook heel jammer dat je geen bericht krijgt dat het pakket in goede orde is ontvangen. Dan heb je in vedergeval al het gevoel het gaat goed komen. Zaterdag en track & tracé code nog een keer gecheckt je gaat toe twijfelen of het allemaal wel goed gaat komen. Tot mijn verbazing is het pakket niet op donderdag 3 augustus om 03:00 uur in ontvangst genomen maar op zaterdag 5 augustus om 03:00 uur. Het lijkt wel of het pakket op het verkeerde adres is aangekomen. Op het retouretiket staat een antwoordnummer en dat wordt aangepast naar een zichtbaar adres op het moment dat het aangetekend verstuurd gaat worden. Is dat het correcte adres? I don’t know. 

vandaag, maandag 7 augustus wederom gebeld met KPN. Helaas is het nog steeds niet duidelijk of het pakketje met de Iphone is aangekomen. Het advies is om nog twee dagen te wachten?

Dit zijn toch echt de momenten dat je denkt ik ga overstappen naar een andere provider. Nu weer twee dagen gaan wachten in de hoop dat het goed gaat komen. Er zijn bedrijven die mij dit gevoel echt niet willen geven en alles in het werk zetten om mijn vraag en/of probleem voor mij willen oplossen. Hopelijk komt dat ook nog een keer bij KPN als ik dan nog klant ben.

 

Hi @ArthurVen! Welkom op het forum. Ik snap goed dat je snel de juiste telefoon toch wilt ontvangen. Ik help je hier graag bij. 

Om dit te kunnen doen heb ik nog wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen invullen en hier laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik je vinden in onze systemen en de juiste afdeling aanspreken.