Skip to main content

Ik heb een nummerbehoud aangevraagd en nu ik heb dus een tijdelijk nummer. Is het mogelijk dat tijdelijke nummer te gebruiken?

Hoi @Jonas06 
Ik denk het wel, je krijgt dan wel dubbele kosten, maar of je nummer dan nog wordt overgezet weet ik niet.
Het beste en het snelste is om even 0800 0402 te bellen dan weet je het snel en zeker tegelijk.

Je kunt natuurlijk hier ook het antwoord van de KPN afwachten als je dat wilt:
Zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hallo @Jonas06 

Waarom zou je dat tijdelijke nummer gebruiken? Dat levert alleen maar extra kosten op. Je kunt je ‘eigen’ nummer nog blijven gebruiken bij de oude provider totdat KPN het nummer overneemt. Op de overgangsdatum wacht je tot de oude simkaart ermee stopt en dan plaats je de KPN simkaart in je toestel.


Hallo @Jonas06, tot voor kort was het mogelijk om het tijdelijke nummer te gebruiken. Daar zijn we echter mee gestopt omdat het het gebruik voor hoge kosten zorgde. Het tijdelijke nummer is nu enkel een administratief iets voor onze systemen. 

Je kunt je ‘eigen’ nummer nog blijven gebruiken bij de oude provider totdat KPN het nummer overneemt. Op de overgangsdatum wacht je tot de oude simkaart ermee stopt en dan plaats je de KPN simkaart in je toestel.