Skip to main content

Hallo,

Is er een jurist op dit forum die mij (en wellicht andere gedupeerden) kan bij staan om een zaak aan te spannen tegen KPN?

Ik kan al maanden niet normaal bellen of gebruik maken van internet bundel.

KPN erkent deze problemen met iphone 11.

KPN vraagt me om een 'ticket’ aan te maken (in augustus al gedaan).

KPN zegt te werken aan een oplossing en geeft meerdere malen aan dat ik gebeld zal worden.

KPN medewerker zegt me toe dat ik een nieuwe iphone 13 ontvang als oplossing.

KPN is vervolgens totaal onbereikbaar.

KPN blijft mij kosten doorbelasten en incasseren voor een dienst die niet geleverd wordt.

Hoe bestaat het dat een bedrijf als KPN weg komt met deze schofterige manier van werken?

Gr.

Bram

Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, deze even inschakelen @BvdO 

Als er al juristen op dit forum actief zijn, reageren ze hier altijd op persoonlijke titel en niet in functie.

Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, deze even inschakelen @BvdO 

Als er al juristen op dit forum actief zijn, reageren ze hier altijd op persoonlijke titel en niet in functie.

Niet handig genoeg geformuleerd van mij. 
Doel was eigenlijk om te kijken of we niet als collectief iets kunnen doen aan deze praktijken.

Hi @BvdO, 

Allereerst wil ik benoemen hoe rot ik het vind dat het bij jou ook niet werkt. Wij werken hier met man en macht aan, mocht je denken dat het niet zo is. 

Ik zie ook dat je al meerdere topics hebt gestart hierover. Ik stel voor om in dat topic verder de discussie te voeren. Ik heb daarom dit en het andere topic gesloten. Dan blijft het overzichtelijk. 

Â