Skip to main content

Ik krijg steeds als ik mijn extra GB wil aanzetten.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.

Al 2 dagen lukt het niet. Heb hier heel af en toe problemen mee maar nooit meer dan een paar uur en nu is het al 2 dagen, hoe kan dit opgelost worden?

Beste @Willy179, welkom! Mosterd na de maaltijd waarschijnlijk, mijn reactie: werkt het inmiddels weer? In het vervolg kan je beter even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct met je meekijken. 


I’m having the same issue and called 0800-0402 twice.

They told me this is an ongoing issue and will be fixed soon, is that correct? I can’t be without my home internet.

Also, your customer service should speak in English, it’s a shame in 2023 that they don’t or that there’s no option to speak in English.

Also, the chat service (bot) doesn’t have any real person available: why? That would be easier for everybody because the written text can be translated.

It’s already several hours I’m having the issue:

“Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.”

while trying to recharge my internet.

Does this happen often? I use it for work and I need it to be a proper service, and I also watch Netflix with it so basically now I’m off my main entertainment.

Is there a page where knows technical issues are logged? For example in this case? The person I’ve spoke to said this was a known issue, transparency would be nice in that regard.


Beste @Willy179, welkom! Mosterd na de maaltijd waarschijnlijk, mijn reactie: werkt het inmiddels weer? In het vervolg kan je beter even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct met je meekijken. 

Ik heb hetzelfde probleem. En vandaag zelfs 3 medewerkers gesproken die hebben mij niet kunnen helpen. 

De laatste gaf nu aan dat het morgen opgelost is. De eerste twee dachten dat zij het konden oplossen. Wat dus niet lukte. Ik durf er dus niet echt op te hopen dat het morgen wel werkt... 


De hele dag al geen extra mb's kunnen aanvragen...blijf een fout melding krijgen in de app maar ook via sms. Gebeld maar geen oplossing, het zou een dag kunnen duren. 5gb ter compensatie toegezegd gekregen maar alleen een sms ontvangen ter bevestiging, zit ook op deze mbs nog te wachten...ondertussen geen internet, erg irritant

 


Ik heb dit ook regelmatig.maar dan na een paar keer weer goed. 

Nu heel de avond niet en dat is zwaar irritant 

Ik heb 2 x unlimeted. De 1 in mijn telefoon was wel op te waarderen en de ander in de router niet . Lijkt wel als je veel gebruikt dat je soms geblokt word ..dit is zwaar irritant en moet niet te vaak gebeuren .dan ben ik echt weg bij kpn


hier het zelfde probleem


Zelfde probleem sinds gisteren.

“Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.”

 

Wanneer kunnen we verwachten dat dit probleem is opgelost?


Ook bij mij werkt het nog steeds niet. 

Ook de beloofde coulance 5 GB is nog steeds niet aa gekomen. 

Heb wel de SMS gekregen dat ik het zou krijgen. Die SMS was van gisteren 16.30

 

Iets gaat er dus mis. Vooralsnog weinig reactie van KPN. 

 


Hallo allemaal! Er was gisteren inderdaad een verstoring mee. Dit is vanmiddag opgelost. Als het goed is, betekent dit, dat het voor iedereen weer werkt. Excuses voor het ongemak!


Would be great to have transparent information upfront if any of these happen. I would have been more careful using all my home bandwith for Netflix rather than for work.


Hi @EliasDema, we usually don't know upfront if a malfunction is going to occur.