Skip to main content

Ik kan de iphone 15 pro niet bestellen ik kom niet verder bij de check, ik moet 700+ aanbetalen terwijl ik de 14 pro max van ruim 1500 euro wel kon krijgen en nu de 15 ineens niet meer? 

 

Ik woon nog thuis bij mijn ouders heb geen vaste lasten, heb een maandelijkse inkomen van 3k netto en ben 20 jaar 

En wat is dan het probleem? Waarom betaalt u dan niet gewoon 700 euro aan? Of gewoon helemaal in 1 keer betalen? Heeft u geen BKR notering ook. Altijd handig voor als u nog eens een lening bij de bank wilt afsluiten voor een huis.


Ik kan de iphone 15 pro niet bestellen ik kom niet verder bij de check, ik moet 700+ aanbetalen terwijl ik de 14 pro max van ruim 1500 euro wel kon krijgen en nu de 15 ineens niet meer? 

 

Ik woon nog thuis bij mijn ouders heb geen vaste lasten, heb een maandelijkse inkomen van 3k netto en ben 20 jaar 

Met dat netto salaris + als thuiswonende loop je toch gewoon ff naar de Apple Store  of locale Mediamarkt en tik je dat ding toch gewoon ff ter plaatsen af ?


En wat is dan het probleem? Waarom betaalt u dan niet gewoon 700 euro aan? Of gewoon helemaal in 1 keer betalen? Heeft u geen BKR notering ook. Altijd handig voor als u nog eens een lening bij de bank wilt afsluiten voor een huis.

Het is voor werk, zakelijk telefoon die wil ik in een termijn betalen 


Hallo @Damian0492, ik neem aan dat je het op dit moment via de KPN website probeert. Geen idee waarom het dan niet lukt zonder aanbetaling. In de KPN winkel of via de klantenservcie kan men ook bestellingen doen en dan ook zien waarom iets wel of niet mogelijk is. Je kunt het beste dus even contact opnemen met de collega's van de klantenservice voor meer duidelijkheid. 


Reageer