Skip to main content

Vanmiddag (donderdag) mijn mobiele abonnement overgezet van HollandsNieuwe naar KPN omdat dat ook de provider is van mijn TV en internet. Voor een abonnement met toestel gekozen. Tijdens het gesprek diverse keren vermeldt dat ik het toestel de volgende dag in huis moest hebben. Dat was geen probleem. Ik kon het toestel de volgende dag ophalen bij een PostNL punt.

Direct na het afsluiten blijkt dat KPN helemaal niet met PostNL werk maar met AMP en die kunnen pas zondag aan huis leveren. Vervolgens ruim een uur gebeld met KPN hoe dit kon, maar die konden me niet verder helpen. Daarna heel vriendelijk te woord gestaan door een dame bij AMP, maar die konden ook verder niets betekenen.

Ik hoor graag of er mensen zijn die deze situatie herkennen en misschien weten hoe de levering alsnog versneld kan worden?

Hallo @Plan57 ,

Als zowel KPN als AMP aangeven dat het niet eerder lukt dan zondag, dan zal je daar mee moeten dealen. 
 


@Plan57 Welkom op het forum. 

Wat balen om te lezen dat je verkeerde informatie hebt gekregen en je toestel toch niet de volgende dag bezorgd kon worden. 

Onze afspraken met de koerier worden altijd zo snel mogelijk gepland. Het is dus helaas niet mogelijk om de levering dan nog te versnellen. 

Ik verwacht dat je ondertussen je toestel hebt mogen ontvangen en deze al met plezier in gebruik hebt. :)


Dank je wel voor je bericht, Rutger. Inmiddels op vakantie in Griekenland met mijn oude, niet zo goed meer werkend toestel. Ik had liever de Samsung S23 meegenomen, maar die neem ik nu maar in gebruik als ik terugkom. Ik weet zeker dat hij gaat bevallen!