Skip to main content

Erg vervelend! Ik heb inmiddels al vier keer met jullie aan de telefoon gehangen, elk gesprek duurde ongeveer 30 minuten. Mijn MultiSIM voor de Apple Watch kan ik niet heractiveren omdat er steeds wordt aangegeven: "Al geactiveerd op een ander horloge". Ik heb maar één Apple Watch die ik gebruik met MultiSIM.

De eerste keer dat ik belde, werd mij verteld dat de MultiSIM verwijderd zou worden zodat ik een nieuwe kon aanvragen. Vervolgens wordt de MultiSIM van het abonnement van mijn vader verwijderd?! Dat kan gebeuren, dus ik bel opnieuw. Na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen en 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, werd er opgehangen.

Ik bel opnieuw en krijg iemand aan de lijn die het zou regelen. De MultiSIM wordt verwijderd en ik moet even wachten met opnieuw activeren. Deze ochtend probeer ik het opnieuw en het werkt nog steeds niet omdat het systeem zegt dat de MultiSIM al actief is op een andere Apple Watch.

Ik bel opnieuw naar de klantenservice en na 14 minuten wordt mijn gesprek opgenomen. Ook deze medewerker moest het uitzoeken en na 10 minuten in de wacht wordt er weer opgehangen.

Wat is hier aan de hand? Waarom word ik niet geholpen en waarom hangen de medewerkers op na een bepaalde tijd? Ik verwacht een oplossing voor dit probleem.

Beste @Don doe, welkom! Wat gek om te lezen dat het zoveel moeite kost dit voor je op te lossen! Gewoonlijk is het een kwestie van verwijderen en opnieuw aanvragen. Als dat niet lukt, kan er een ticket voor onze technische dienst worden aangemaakt. Weet jij of dat al is gebeurd? Zo niet, zou ik je toch willen adviseren om nog eens telefonisch contact met ons op te nemen, zodat dit voor je in orde gemaakt kan worden!


Reageer