Skip to main content

Ik heb geen data zodra ik Nederland uit ben. Alle 50 stappen in de helpomgeving heb ik doorlopen. Een kpn medewerker heeft mijn instellingen in de winkel gecontroleerd en uiteindelijk een nieuwe Sim gegeven. Dat zou het probleem uiteindelijk oplossen. Mooi niet.

Met mijn oude telefoon en hetzelfde nummer als ik nu heb, had ik dit probleem ook. Het lag niet aan de instellingen en toen ook niet aan de Sim. Uiteindelijk is er bij kpn iets op de achtergrond omgezet en toen was het probleem opgelost. Nu ik een nieuwe telefoon heb, lijkt het probleem zich opnieuw voor te doen.

 

Helaas valt het niet mee om iemand aan de lijn te krijgen. Kan iemand van kpn mijn probleem oplossen, ik betaal er ruimschoots voor dus ik wil ook de diensten gebruiken waar ik grof geld voor neerleg iedere maand.

Beste @Antoon E, welkom! Wat balen dit! Je geeft aan dat er iets op de achtergrond is omgezet. Ik ben benieuwd wat (en wanneer) dit is geweest. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Je bent momenteel niet meer in het buitenland? Ga je daar op korte termijn wel nog weer heen? 


Het was waarschijnlijk wat ik dacht.  Bij kpn stond op de achtergrond de roaming uit. Op de telefoon stond als goed en roaming aan. Ik vertrek komende week naar het buitenland, dus dan weet ik of dat daadwerkelijk het probleem is geweest.Â