Skip to main content

Sinds gisteren nieuw nummer toegevoegd, maar kan geen MB’s delen met dit nummer, wel met de andere mobiele nummers. Hoe kan ik dit oplossen. Nummer staat namelijk wel bij “Uw producten”.

Hoi @bas2273. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet mogelijk is om MB's te delen met het nieuwe nummer. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het nieuwe nummer achter willen laten in je KPN Forum profiel? Laat je een een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @bas2273. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken waarom het niet mogelijk is om MB's te delen met het nieuwe nummer. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het nieuwe nummer achter willen laten in je KPN Forum profiel? Laat je een een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag.