Skip to main content
Beantwoord

Kan geen MB's delen met de Kids Sim van mijn zoon

  • 10 September 2024
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedenavond,

mijn zoon heeft sinds gister een kpn kids sim. Ik heb meteen mb’s met hem gedeeld. Dit is in de MijnKPN zichtbaar, maar hij ontvangt het niet op zijn telefoon en kan dus nog niet op het internet. Hoe kunnen we dit op zijn telefoon binnenhalen?

Hi @Mirsneek, welkom hier. 

Dit hoort automatisch te gaan. Kan hij al wel bellen en gebeld worden met zijn telefoon? Staat data roaming en mobiele data aan op zijn telefoon? Zou je zoon ook zijn toestel even uit en weer aan willen zetten? Mocht dat ook niet werken, bel dan even met ons, dan kan een collega specifiek met jullie meekijken. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Beste Alex,

Nee bellen en gebeld worden lukt ook niet. Ook niet na het volledig uitschakelen en aanzetten van roaming. We gaan wel even contact opnemen op het opgegeven telefoonnummer. Bedankt voor je reactie. 


Graag gedaan, ik ben nog even benieuwd of het inmiddels gelukt is en wat er aan de hand was. 


Het is inmiddels opgelost; we hadden het verkeerde simkaartje in zijn telefoon 🙈


Het is inmiddels opgelost; we hadden het verkeerde simkaartje in zijn telefoon 🙈

Kan gebeuren 😅, fijn dat het nu goed werkt. 


Reageer