Skip to main content
Vraag

Kan geen oproepen ontvangen op Samsung Galaxy Watch 7 en Galaxy S24 telefoon

• February 9, 2025
  • 1 reactie
  • 235 keer bekeken

Goedenmiddag, 

Gisteren mij watch 7 besteld bij kpn en bijna alles werkt na behoren alleen kan ik om onbekende reden geen oproepen ontvangen op telefoon en watch .. 

Ik maak gebruik van een Esim voor beide apparaten en watch is verbonden met mijn telefoon .. Na opnieuw opstarten van de beide apparaten werkt het heel even en daarna komen de oproepen niet meer binnen op beide.. 

Krijg wel op beide melding oproep gemist 

Hoe krijg ik dit probleem opgelost? 

Groetjes Rolf 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 12, 2025

Goedemorgen ​@RolfAksoy , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Inmiddels zijn we een paar dagen verder, speelt dit probleem nog altijd? Heb je ook al eens geprobeerd om het netwerk opnieuw in te stellen? Hiervoor ga je naar InstellingenAlgemeen beheerResettenNetwerkinstellingen resetten.. Hiermee verwijder je ook de opgeslagen wifi netwerken en Bluetoothverbindingen maar vermoed dat dit geen groot probleem zal zijn. Mocht dat niet helpen dan wil ik je aanraden om deze pagina op onze Kennisbank over de Multisim ook eens door te nemen, misschien dat daar nog zaken staan waar je in eerste instantie nog niet aan had gedacht! In ieder geval zie ik je bevindingen graag tegemoet :)