Skip to main content

Ik probeer al sinds afgelopen donderdag mijn geld terug te krijgen omdat met de eerste afschriften van mijn abonnementskosten ook gelijk mijn telefoon is afgeschreven. DIE IK AL HAD BETAALT. Ik zit nu al dagen zonder geld. Ik heb nu al een paar keer gebeld met klantenservice maar ze beloven dingen die ze de hele tijd niet waar maken. Ik heb het ondertussen wel een beetje gehad met deze slechte service.

Goed dat je hier je verhaal verteld.  Hier wordt je goed geholpen. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 


Joep zn reactie als antwoord aanmerken is dan weer niet zo slim...


Een vervelende situatie, Rens! Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk verholpen wilt zien. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik na hoe het ervoor staat en wanneer je het geld daadwerkelijk krijgt.


Je hebt niet meer gereageerd, Rens. Dan ga ik ervan uit dat je de dubbele kosten inmiddels terug hebt. Zo niet, reageer alsnog en vul je profiel in, dan kijk ik dit na.