Skip to main content
Beantwoord

Kan ik abonnement opzeggen?

  • February 24, 2020
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Kan je ook opzeggen door financele problemen  genoodzaakt ?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Henny123 en welkom op het forum! Dat lijkt me inderdaad geen fijne situatie en ik begrijp dan ook zeker dat je hiernaar informeert. @PeterG legt in zijn bericht de mogelijkheden goed uit. Daarnaast heb je als klant ook altijd de mogelijkheid om je betaling eenmalig uit te stellen, mocht het de ene maand moeilijker gaan dan de ander. Ook kun je altijd bellen met 0800-0402. Dit is ons gratis nummer en mijn collega's daar kunnen samen met jou kijken of het abonnement misschien goedkoper kan door eventuele extra opties uit te zetten. Hopelijk helpt dit toch een beetje en ik wens je ook enorm veel sterkte! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 25, 2020

Wat jammer dat dat de situatie is.

Helaas is dit geen uitzondering om tijdens de minimale looptijd op te zeggen. Dat is voor mobiel 1 of 2 jaar en voor de vaste aansluiting 1 jaar.

Heb je de verplichte contracttermijn al doorlopen dan is je abonnement opzegbaar met één maand opzegtermijn. (zeg je bv op 26 feb. op dan stopt je abo op 26 maart).

Voortijdig het abonnement opzeggen ontslaat je niet van de betalingsverplichting. Dan dien je alle resterende maanden in één keer te betalen. En dat lijkt me nu niet verstandig.

Heel veel sterkte met de situatie.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2020

Hoi @Henny123 en welkom op het forum! Dat lijkt me inderdaad geen fijne situatie en ik begrijp dan ook zeker dat je hiernaar informeert. @PeterG legt in zijn bericht de mogelijkheden goed uit. Daarnaast heb je als klant ook altijd de mogelijkheid om je betaling eenmalig uit te stellen, mocht het de ene maand moeilijker gaan dan de ander. Ook kun je altijd bellen met 0800-0402. Dit is ons gratis nummer en mijn collega's daar kunnen samen met jou kijken of het abonnement misschien goedkoper kan door eventuele extra opties uit te zetten. Hopelijk helpt dit toch een beetje en ik wens je ook enorm veel sterkte!