Skip to main content
Antwoord

Kan ik de iPhone versie in mijn bestelling nog aanpassen van iPhone 17 naar iPhone 17 Pro?

• October 8, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb op 25 september de nieuwe iPhone 17 besteld met een abonnement als nieuwe klant bij KPN. Nu overweeg ik toch de iPhone 17 pro kan ik dit nog aanpassen en wanneer wordt deze dan geleverd aangezien ik niet weer 3 weken wil wachten op mijn nieuwe iPhone.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Jimmy427 

Welkom op de community van KPN.

Helaas is het niet mogelijk om binnen een lopende bestelling een wijziging door te voeren, zoals in jouw geval van de iPhone 17 naar de iPhone 17 Pro.
Je zult dan eerst je lopende bestelling met de iPhone 17 volledig moeten annuleren, en vervolgens een nieuwe bestelling moeten plaatsen met daarbij de iPhone 17 Pro.
Wijzigen binnen een lopende bestelling is dus niet mogelijk!

De actuele levertijden kun je allemaal terug vinden, als je op de volgende link klikt:
Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone 17 (Pro / Pro Max) bij KPN

De levertijd begint te lopen, zodra je jouw nieuwe bestelling hebt afgerond.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jimmy427 

Welkom op de community van KPN.

Helaas is het niet mogelijk om binnen een lopende bestelling een wijziging door te voeren, zoals in jouw geval van de iPhone 17 naar de iPhone 17 Pro.
Je zult dan eerst je lopende bestelling met de iPhone 17 volledig moeten annuleren, en vervolgens een nieuwe bestelling moeten plaatsen met daarbij de iPhone 17 Pro.
Wijzigen binnen een lopende bestelling is dus niet mogelijk!

De actuele levertijden kun je allemaal terug vinden, als je op de volgende link klikt:
Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone 17 (Pro / Pro Max) bij KPN

De levertijd begint te lopen, zodra je jouw nieuwe bestelling hebt afgerond.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Jimmy427. Welkom op de community en wat leuk dat je voor KPN hebt gekozen! Ik snap heel goed dat je enthousiast bent over de nieuwe iPhone en nu toch twijfelt of je niet beter voor de iPhone 17 Pro kunt gaan. 

Helaas is het niet mogelijk om een lopende bestelling aan te passen, zoals Michel.uit.Arhem hierboven al aangeeft. Dat betekent dat je de huidige bestelling van de iPhone 17 eerst moet annuleren, en daarna een nieuwe bestelling kunt plaatsen voor de iPhone 17 Pro. Hiervoor kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice.

Ik snap dat je geen zin hebt om weer weken te wachten, dat zou ik ook niet hebben! Hopelijk kan de collega aan de telefoon snel duidelijkheid geven, zodat je weet waar je aan toe bent.

Laat je hier weten hoe het is gegaan? Dan kunnen anderen met dezelfde vraag er ook iets aan hebben.