Skip to main content
Antwoord

Kan ik de Smartwatch 6 nog aanvragen als de Samsung S24 later geleverd wordt?

• March 2, 2024
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn vrouw heeft zojuist haar abbonement verlengd bij jullie, Nu loopt de actie van de smartwatch tot 3-3-2024.. we hebben een IMEI en nog een code nodig (kom ff niet op de naam). Het toestel word dan waarschijnlijk maandag 4-3-2024 pas geleverd, gaat dit een probleem worden met het aanvragen van de smartwatch ?

Groetjes,

Leslie

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Lele9016 ,

Het is een actie van Samsung, niet van KPN : 

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_71956.pdf

Samsung kijkt heel streng naar de aankoopdatum die op het aankoopbewijs staat. Als dat 4 maart 2024 gaat worden, dan gaat het volgens de voorwaarden niet lukken. 

Om deze documenten wordt gevraagd:  

1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van

• De naam van de winkel/webshop waar je je nieuwe Samsung Galaxy S24 Series hebt gekocht

• De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen

• Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EAN-code hierboven in de tabel

2. Een foto van de streepjescode van de verpakking, met daarop de SKU-code, EAN-code en het IMEI-nummer

Je kunt het proberen, maar ik geef je niet veel kans. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 2, 2024

Hallo @Lele9016 ,

Het is een actie van Samsung, niet van KPN : 

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_71956.pdf

Samsung kijkt heel streng naar de aankoopdatum die op het aankoopbewijs staat. Als dat 4 maart 2024 gaat worden, dan gaat het volgens de voorwaarden niet lukken. 

Om deze documenten wordt gevraagd:  

1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van

• De naam van de winkel/webshop waar je je nieuwe Samsung Galaxy S24 Series hebt gekocht

• De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen

• Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EAN-code hierboven in de tabel

2. Een foto van de streepjescode van de verpakking, met daarop de SKU-code, EAN-code en het IMEI-nummer

Je kunt het proberen, maar ik geef je niet veel kans.