Skip to main content

Ik zie dat de Ultra 2 alleen te bestellen is met twee soorten bandjes. Komen die andere bandjes ook? Ik heb meer intresse in het Ocean bandje. 

Ik vrees dat de moderators je daar geen antwoord op kunnen geven. De ervaring leert dat de huidige 2 bandjes de beschikbare opties zijn en blijven helemaal aangezien deze watch net uit is.

Mocht in het uitzonderlijke geval dit toch gewijzigd worden zullen de moderators van het forum daar in principe niet (of in ieder geval niet ruim van te voren) over worden geïnformeerd.

Succes met de beslissing!


Ik moet het antwoord helaas schuldig blijven @Jochem vs. Ik zou zeggen hou de website in de gaten. Kan me ook heel goed voorstellen dat je niet eeuwig gaat zitten wachten en dus de Watch ergens anders koopt. Zie bijvoorbeeld al wel dat Apple zelf het bandje in het assortiment heeft. 


Zowel bij Odido als bij Vodafone (sinds vandaag) kun je de Apple Watch Ultra 2 bestellen met meerdere bandjes, dus ik snap de keus van KPN niet. Het scheelt behoorlijk in de aanschaf prijs om het bij een provider te bestellen, dus dan koop ik het gewenste bandje los bij Apple, maar dat is eigenlijk zonde omdat dit onnodig is lijkt mij.