Skip to main content
Antwoord

Kan ik een iPhone 17 Pro kopen zonder abonnement?

• September 17, 2025
  • 8 reacties
  • 324 keer bekeken

Hallo KPN'ers

Is het mogelijk om de iPhone 17 Pro te kopen zonder abonnement?.

Dank jullie wel

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Forgottenman ,

Op dit moment nog niet. Mogelijk over een aantal maanden, maar dan niet voor de prijs die je nu op de website ziet staan. KPN rekent namelijk een (flinke) toeslag bij het kopen van een toestel zonder abonnement. 

Advies: Koop jouw gewenste toestel bij Bv Coolblue, BelSimpel of Mediamarkt.

En ​@Forgottenman ,

Los daarvan, op de meeste types iPhone 17 is er ook voor klanten met een abonnement momenteel een wachttijd.

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 17, 2025

Ja, sim lock vrij

• September 17, 2025

Bij KPN in de winkel. Maar dan is die een stuk duurder dan met abonnement. En nu waarschijnlijk nog niet beschikbaar. Alle klanten die al besteld hebben zullen waarschijnlijk wel voorrang krijgen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 18, 2025

Beste ​@Forgottenman , KPN verkoopt als core business abonnementen  met als service dat je er een mobiel bij kunt kopen.

Los kopen bij KPN is vaak veel duurder dan bij de telefoon boer op de hoek van de straat. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 18, 2025

Hallo ​@Forgottenman ,

Op dit moment nog niet. Mogelijk over een aantal maanden, maar dan niet voor de prijs die je nu op de website ziet staan. KPN rekent namelijk een (flinke) toeslag bij het kopen van een toestel zonder abonnement. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Hallo ​@Forgottenman ,

En ​@Forgottenman ,

Los daarvan, op de meeste types iPhone 17 is er ook voor klanten met een abonnement momenteel een wachttijd.

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 24, 2025

Wat gebeurt er als ik het koop? Kan ik wifi gebruiken zonder abonnement, of moet ik opnieuw een abonnement nemen? Ik heb al internet van KPN thuis.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 24, 2025

Wat gebeurt er als ik het koop? Kan ik wifi gebruiken zonder abonnement, of moet ik opnieuw een abonnement nemen? Ik heb al internet van KPN thuis.

Beste ​@Forgottenman als je internet thuis hebt, kun je de wifi daarvan op je mobiele telefoon gebruiken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 24, 2025

Zeker, ik heb in de afgelopen 30 jaar nooit een mobiel abonnement gehad. Altijd Wifi gebruikt op mijn mobieltjes, zowel thuis als elders. Bv op mijn werk of tijdens een vakantie.Â