Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een los toestel kopen in de KPN winkel zonder abonnement?

• September 30, 2025
  • 6 reacties
  • 492 keer bekeken

Ito
Nieuwkomer

Hallo, kan ik in de winkel een los toestel kopen (als deze op voorraad is) zonder dat ik een abonnement of telefoonnummer heb bij KPN?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Ito, allereerst welkom hier op de KPN Community. De KPN winkels zijn inderdaad de plek waar jij een los toestel kunt aanschaffen. Hou er wel rekening mee dat op een los toestel een toeslag zit. Deze toeslag kan variëren van €20,00 tot maximaal €60,00. 

Ben wel benieuwd welk toestel jij gaat aanschaffen. Ben je meer een Android of Apple persoon? 

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 30, 2025

Als het al kan dan betaal je andere prijzen dan die je op de site ziet. Kpn is geen telefoonwinkel dus bij belsimpel of bol.com ben je waarschijnlijk goedkoper uit.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Hallo ​@Ito, allereerst welkom hier op de KPN Community. De KPN winkels zijn inderdaad de plek waar jij een los toestel kunt aanschaffen. Hou er wel rekening mee dat op een los toestel een toeslag zit. Deze toeslag kan variëren van €20,00 tot maximaal €60,00. 

Ben wel benieuwd welk toestel jij gaat aanschaffen. Ben je meer een Android of Apple persoon? 

• Nieuwkomer
  • January 25, 2026

Ik ben vandaag bij de KPN winkel geweest maar die gast zei dat ze geen losse toestellen verkopen, alleen met abonnement. Ik zeg nog dat ik al 4 KPN abonnementen heb, maar wilde daar niks van weten. 

Zo is KPN nu, de een zegt zus en de ander wat hier haaks op staat.

Bah Bah KPN, gaat het wel lekker daar?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 25, 2026

Maar waarom wil je het per se bij kpn kopen zeker als het ook nog zonder verlengen van een van je abonnementen is. Dus volledig vrije aankoop! 

Dan kun je beter naar een onafhankelijke fysieke belwinkel gaan. Optie1, Coolblue, Expert, Mediamarkt, etcetera. Online kan ook. Bol.com, Belsimpel, e.a.

En laat je niet misleiden door de bij kpn vermelde prijzen. Die subsidieert kpn een beetje en gelden alleen in combinatie met verlengen van of nemen nieuw abonnement. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is dan wel vervelend ​@ERIKSonline Het is namelijk wel degelijk zo dat je een los toestel kunt aanschaffen. 

• January 26, 2026

Je moet hem wel in 1 keer betalen. Een los toestel kopen op afbetaling kan niet. Dat kan alleen met abonnement.