Skip to main content
Antwoord

Kan ik een los toestel kopen in de KPN winkel zonder abonnement?

• September 30, 2025
  • 2 reacties
  • 191 keer bekeken

Ito
Nieuwkomer

Hallo, kan ik in de winkel een los toestel kopen (als deze op voorraad is) zonder dat ik een abonnement of telefoonnummer heb bij KPN?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Ito, allereerst welkom hier op de KPN Community. De KPN winkels zijn inderdaad de plek waar jij een los toestel kunt aanschaffen. Hou er wel rekening mee dat op een los toestel een toeslag zit. Deze toeslag kan variëren van €20,00 tot maximaal €60,00. 

Ben wel benieuwd welk toestel jij gaat aanschaffen. Ben je meer een Android of Apple persoon? 

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 30, 2025

Als het al kan dan betaal je andere prijzen dan die je op de site ziet. Kpn is geen telefoonwinkel dus bij belsimpel of bol.com ben je waarschijnlijk goedkoper uit.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2025

Hallo ​@Ito, allereerst welkom hier op de KPN Community. De KPN winkels zijn inderdaad de plek waar jij een los toestel kunt aanschaffen. Hou er wel rekening mee dat op een los toestel een toeslag zit. Deze toeslag kan variëren van €20,00 tot maximaal €60,00. 

Ben wel benieuwd welk toestel jij gaat aanschaffen. Ben je meer een Android of Apple persoon?Â