Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een mobiele bundel die werkt in China ook gebruiken in Hong Kong?

• April 29, 2025
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo ik heb voor China een buitenland bundel gekocht. Is deze ook te gebruiken in Hong Kong? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Frank En kpn 

Welkom op de community van KPN.

Jazeker!!

Dezelfde buitenlandbundel is ook gewoon geldig in de stad Hong Kong.
Hong Kong is een grote stad in China, die een Speciale Bestuurlijke Regio heeft binnen China.
Voor de buitenlandbundel voor China maakt dat totaal geen verschil, omdat in gehele China dezelfde mobiele netwerken actief zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Frank En kpn 

Jazeker!!

Hong Kong is een grote stad in China, die een Speciale Bestuurlijke Regio heeft binnen China.
Voor de buitenlandbundel voor China maakt dat totaal geen verschil, omdat in gehele China dezelfde mobiele netwerken actief zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Hoi ​@Frank En kpn 

Jazeker!!

Bedankt voor uw reactie 

• April 30, 2025

@Frank En kpn en ​@Michel.uit.Arnhem 

Kleine nuance, voor Hong Kong kan je wel een data only bundel bestellen maar voor China niet volgens de KPN buitenland pagina: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Het zou ook een fout op de website kunnen zijn aangezien in de tekst bij China wel over een data only bundel wordt gesproken, dat zou een moderator even moeten nagaan.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Frank En kpn. Welkom op de KPN Community! 

Je bent al van een sluitend antwoord voorzien door ​@Michel.uit.Arnhem, dus dat is heel fijn. Hopelijk weet je waar je nu aan toe bent en ik wens je ook nog een fijn verblijf in de oostelijke contreien van deze wereld. 

Ik heb trouwens wel een kleine aanpassing aan je gebruikersnaam moeten doen, omdat je oude niet voldeed aan onze huisregels. Het is niet toegestaan om ‘kpn’ in je naam te gebruiken. Als je nieuwe naam je niet bevalt, laat het mij dan even weten via een privébericht. Dan kan ik het nog aanpassen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

@Frank En kpn en ​@Michel.uit.Arnhem 

Kleine nuance, voor Hong Kong kan je wel een data only bundel bestellen maar voor China niet volgens de KPN buitenland pagina: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Het zou ook een fout op de website kunnen zijn aangezien in de tekst bij China wel over een data only bundel wordt gesproken, dat zou een moderator even moeten nagaan.

Het zou een fout kunnen zijn. Het is in ieder geval niet in lijn met de bundels die mogelijk zijn in China. Ik heb de feedback doorgegeven aan de mensen die de inhoud op onze website verzorgen. De website (over de bundels) is momenteel ook down, dus dat heb ik gelijk ook aangegeven. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Binnenkort komt er een nieuwe tool voor de buitenlandtarieven en dan wordt de tekst die bij China staat ook aangepast ​@GeSp. Dat gebeurt al op korte termijn, dus tot die tijd wordt er niets gewijzigd.