Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een telefoon ook retour geven in de winkel

• December 3, 2024
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb een telefoon besteld via internet en deze thuis bezorgd gekregen. Echter, door een fout bij jullie op de website dacht ik dat de telefoon kleiner was. Kan ik deze ook retourneren in een winkel of kan dit alleen door hem op te sturen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN community ​@Linda van den Broek. Dat is balen dat het toestel groter uitvalt dan je bedacht hebt. Als het toestel via de KPN website is besteld, dan kun je dit helaas niet retourneren via de KPN winkel. De winkel neemt alleen toestellen in, die via hen zijn meegegeven. Het zal dus echt retour gestuurd moeten worden. 

Hou er wel rekening mee dat je huidige bestelling eerst in zijn geheel geannuleerd dient te worden. Let er ook op dat het jij het verzendbewijs 3-4 maanden bewaard. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Linda van den Broek 

Welkom op de community van KPN.

Het antwoord is helaas nee!

Een bestelling die je online hebt geplaatst via de website van KPN, dien je ook weer per pakketpost terug te sturen naar KPN.
Je kunt je bestelling dus niet afgeven en annuleren in een KPN winkel.

Vergeet daarbij niet de retourbrief bij te voegen, die je hebt gekregen in het pakketje waarin ook je toestel zat, vul deze ook in.
Op deze brief vindt je tevens ook het retouradres van KPN, waar je hem heen moet sturen.
Dit is voor de rest kosteloos.

Houdt rekening met een verwerkingstijd van twee weken, nadat je het toestel hebt teruggestuurd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2024

Hallo en welkom op de KPN community ​@Linda van den Broek. Dat is balen dat het toestel groter uitvalt dan je bedacht hebt. Als het toestel via de KPN website is besteld, dan kun je dit helaas niet retourneren via de KPN winkel. De winkel neemt alleen toestellen in, die via hen zijn meegegeven. Het zal dus echt retour gestuurd moeten worden. 

Hou er wel rekening mee dat je huidige bestelling eerst in zijn geheel geannuleerd dient te worden. Let er ook op dat het jij het verzendbewijs 3-4 maanden bewaard. 

Â