Skip to main content
Beantwoord

Kan ik extra korting krijgen bij het verlengen van mijn abonnement?

• January 6, 2025
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Dag, 

Ik ben al jaren klant van KPN. Ik wil graag mijn abonnement verlengen met een nieuwe telefoon. Als ik kijk naar een andere provider kom ik een stuk goedkoper uit. Is er naast de normale voordelen, nog een korting mogelijk? Anders zal ik waarschijnlijk gaan overstappen.

Groeten Natasja 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Ndejonge84. Welkom op de KPN Community! En leuk dat je je mobiel abonnement wil verlengen met een nieuw toestel erbij. 

De aanbiedingen die je in onze verlengshop vindt, dat zijn de aanbiedingen die we kunnen doen. Zoals ​@Marlon92 al aangeeft, zijn wij geen budget provider die met de laagste aanbiedingen komt. Wij proberen klanten tevreden te stellen met de kwaliteit die wij bieden in onze diensten en services. Daarnaast zijn er leuke Combivoordelen om de maandprijs wat aantrekkelijker te maken en krijg je bijvoorbeeld jaarlijks 5GB cadeau in december. Lees ook hier meer over extraatjes bij je abonnement. 

Als extra tip kan ik je nog geven dat je ook bij verschillende webshops een KPN-abonnement kunt verlengen met een toestel erbij. Mogelijk kom je op die manier nog wat goedkoper uit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 6, 2025

Nee. Op mobiel is al helemaal niks mogelijk. KPN doet helemaal niet z'n best om de goedkoopste te zijn. Zeker als je een abonnement wilt met maar 5 gb data ofzo kan je beter naar een andere provider gaan.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Hoi ​@Ndejonge84. Welkom op de KPN Community! En leuk dat je je mobiel abonnement wil verlengen met een nieuw toestel erbij. 

De aanbiedingen die je in onze verlengshop vindt, dat zijn de aanbiedingen die we kunnen doen. Zoals ​@Marlon92 al aangeeft, zijn wij geen budget provider die met de laagste aanbiedingen komt. Wij proberen klanten tevreden te stellen met de kwaliteit die wij bieden in onze diensten en services. Daarnaast zijn er leuke Combivoordelen om de maandprijs wat aantrekkelijker te maken en krijg je bijvoorbeeld jaarlijks 5GB cadeau in december. Lees ook hier meer over extraatjes bij je abonnement. 

Als extra tip kan ik je nog geven dat je ook bij verschillende webshops een KPN-abonnement kunt verlengen met een toestel erbij. Mogelijk kom je op die manier nog wat goedkoper uit.