Skip to main content

goedemiddag,

Mijn moeder had 2,5 jaar geleden een abonnement met jullie, die kwam te overlijden, en dat nummer is verloren gegaan. nu heb ik contact met jullie gehad, en die vertelde mij dat het nummer nog in quarantaine nog zit, (na 2,5 jaar).   wat ik wil is op haar whastapp kunnen, dat gaat dus niet zonder haar oude nummer, ik wil best dat nummer op een prepaid zetten,  wat ik dus ook heb gehoord dat dat heel miscchien kan, dat ik een prepaid bestel, en dan nummer portering aanvraag.

klopt dit?

alvast bedankt,  het gaat om dit nr:   ****

Voor een snelle reactie even bellen met 0800 0402 @oud nummer 

Als dat nummer niet meer actief is bestaat WhatsApp inclusief de eventuele geschiedenis ook niet meer, dus om het nummer daarvoor terug te halen lijkt me zinloos.

 


Hallo @oud nummer ,

Als het abonnement is opgezegd, dan kun je dat nummer niet meer terugkrijgen. 
 


Hi @oud nummer,

Ik heb niet het vermoeden dat het nog gaat lukken, maar wil je voor de zekerheid nog wel even aanraden om contact te zoeken met onze speciale nabestaandendesk.

De Servicedesk Nabestaanden is telefonisch bereikbaar op het nummer 0800 0201 555. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:00 en 18:00 uur.


Hi @oud nummer,

Ik heb niet het vermoeden dat het nog gaat lukken, maar wil je voor de zekerheid nog wel even aanraden om contact te zoeken met onze speciale nabestaandendesk.

De Servicedesk Nabestaanden is telefonisch bereikbaar op het nummer 0800 0201 555. Ze zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:00 en 18:00 uur.

""ik dus ook heb gehoord dat dat heel miscchien kan, dat ik een prepaid bestel, en dan nummer portering aanvraag.""

 

Dat heb ik gehoord van de nabestaande desk  dat ik dat kan proberen


De nabestaandendesk is de enige afdeling die hier met zekerheid wat over kan zeggen @oud nummer, dus als je hier verdere hulp bij wil raad ik je aan om nog een keer met ze te bellen.

Als ze daar al aan hebben gegeven dat het misschien wel kan, geeft dat toch wel een beetje hoop. Ik duim voor je dat het lukt!


WhatsApp verwijdert een account dat een klein jaar niet gebruikt is. Dus de hele actie heeft weinig zin. 


Reageer