Skip to main content

Ik kreeg wekelijks het rappoort over mijn mobiel bellen.

4 min minder, 3 minuten meer deze week.

Kan ik dat uitzetten??

Wat is dat voor een overzicht @GerritHVenD ?
Is dit wellicht een functie van jouw telefoon? Welk toestel (merk/type) heb je?

Kan je een schermafdruk tonen? Poets privégegevens weg, zoals telefoonnummers, namen etc.


Wat is dat voor een overzicht @GerritHVenD ? Is dit wellicht een functie van jouw telefoon?

Kan je hier een schermafdruk tonen? Poets privégegevens weg, zoals telefoonnummers, namen etc.

Dit is bij iPhone, die geeft wekelijks een update hoeveel je gemiddeld per dag naar je telefoon kijkt. Dat kan best confronterend zijn. Heb even gekeken bij de opties meldingen en opties schermtijd maar vindt niet 1,2,3 een optie om dit uit te zetten.


Ja, dat doet mijn Samsung ook. Daar dacht ik al aan, vandaar mijn vragen.
Ik heb de optie “uitzetten” ook niet gevonden, maar heb daar ook niet echt naar gezocht 😎.


Hmm, mijn Samsung A40 doet niets van dat al. Functie als “schermtijd” ook nooit tegengekomen. Zal met de kpn community ook best wel wat uren zijn.


Heet bij mijn Motorola Digital Wellbeing.

Krijg er geen meldingen van maar je kan zien hoeveel tijd je je apps gebruikt


Mijn Samsung heeft inderdaad ook Digital Wellbeing opties. En ik krijg elke week een notificatie met hoeveel ik de telefoon gebruikt heb enzo. Ik swipe dat altijd maar gewoon weg. Digital Wellbeing heeft instellingen, maar bij notifications kun je dat niet uitzetten. Je hebt alleen de keus tussen notificaties met geluid, of de boel op stil.

 

Ik vermoed, @GerritHVenD, dat het bij jou dan ook niet uitgezet kan worden. Maar als je ons kunt vertellen welke telefoon je hebt, kunnen we kijken wat we kunnen vinden.


In eerste instantie dank voor alle mensen die gereageerd hebben  op mijn vraag waarom ik ieder week dat rapport ontvang over mijn belgebruik resp. gedrag.

Om te reageren op Erik  van KPN : ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy A34 5G

Groet @GerritHVenD 

 

 


Bij de iPhone heb je een instelling schermtijd en dan rapporten. Bij mij staat die uit en daarom ontvang ik geen wekelijkse rapportages.


Hier een A40. Krijg die meldingen niet. En zelfs na veel zoeken in het menu kan ik niks anders verzinnen dan "Digitaal welzijn". Maar daar staat bij mij alles aan...


Ik ben toch even op zoek gegaan op mijn Samsung S22 en heb de optie "blokkeren” gevonden.

Klik in het weekrapport op de drie puntjes, dan zie je “Meldingen blokkeren” verschijnen.
Kies dat en je krijgt de bevestiging “U ontvangt geen melding wanneer uw weekrapport klaar is.”

Op dezelfde manier kan je het ook weer “aan” zetten.

 

Je kan het weekrapport terugvinden via ⚙️ Instellingen → Digitaal welzijn.
Het rapport is verstopt achter het gemarkeerde symbool.

 


En ik heb dit nog gevonden. Mede omdat Gerrit het heeft over meer en minder beltijd dan de week ervoor.

https://androidworld.nl/apps/callistics-eenvoudige-statistieken-van-je-belgedrag

 


Met dank aan RB  Ruud.

 

Het werkt

Groet

GerritHV&D


@RBxx, held! 


Reageer