Skip to main content

Hallo, 

vanaf 9 september verblijf ik voor een aantal maanden in Curacao. Nu heb ik voor Nederland en de EU al een abonnement bij jullie voor twee jaar als ik het goed heb, dus die blijft ook doorlopen als ik die maanden weg ben. Nu is mijn vraag kan ik niet tijdelijk mijn abonnement omzetten in wereld zodat ik die elke maand betaal voor niks. Want met dit abonnement heb ik geen internet buiten de eu. 
 

met vriendelijke groet, 

Daisy Vergeer 

Beste KPN,

 

achteraf bleek het account voor dit forum niet nodig. Toch bedankt! 

Graag mijn account voor het forum verwijderen. 

 

Alvast bedankt!

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hoi @Daisyvergeerx, welkom bij ons op het forum. Je hebt het antwoord op je vraag kunnen vinden begrijp ik? Dat is fijn :slight_smile:  Op onze site hebben we een pagina die per land alles vertelt over het gebruik van je mobiel in het buitenland: Internetten, sms'en en bellen in het buitenland. Ook hebben we hier op het forum een topic over: KPN Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet.

Jouw forumaccount kunnen we verwijderen als je het zeker weet. Je kunt 'm ook houden en opnieuw gebruiken als je in de toekomst nog vragen voor ons hebt. Weet je zeker dat je het account wilt verwijderen?