Skip to main content

Hallo,

Ik heb een wat bizar abonnement maar kan daar geen verdere informatie meer over vinden op KPN.

Ik kom oorspronkelijk HEEL lang geleden van AlbertHeijn, dat ging toen over naar Tiscali, dat ging over naar Telfort en dat ging over naar KPN.

Mijn abonnement bestond uit een bepaald aantal belminuten, maar het meest bijzondere was dat ik een bepaald aantal MB’s had en als ik die niet opmaakte, werd wat over was meegenomen naar een volgende maand enzovoorts tot een bepaalde hoogte. Die hoogte is blijkbaar 12 Gigbyte.

Ik heb 4 jaar geleden mijn beltegoed naar beneden geschroefd. Geen probleem. Maar dat moet nu weer omhoog. Ik wil echter 100% zeker zijn dat dit niet van invloed is op dat KB systeem of mijn andere KPN producten (vaste telefoon, TV met gratis opnemen en gratis zenders en plus pakket) welke ook allemaal meegenomen zijn vanuit oudere bedrijven.

 

Martin

 

Wat betaald u per maand als ik vragen mag?


Ik betaal 14.86 per maand voor mijn mobiel.


Hallo @Martin_1 ,

Een aanpassing op jouw mobiel abonnement heeft sowieso geen gevolgen voor jouw internet-thuis en TV-abonnement. 
 

En normaliter ook niet op jouw mobiel abonnement aangezien de downgrade ook gewoon lukte een paar jaar geleden. Maar als het goed is, zie je in MijnKPN direct de nieuwe prijs staan voordat je op akkoord drukt. 
 

Let op: als je kiest voor een verlenging, dan raak je wel jouw oude voorwaarden kwijt wat betreft jouw mobiele abonnement. Kies dus niet voor een verlenging. 


 

En normaliter ook niet op jouw mobiel abonnement aangezien de downgrade ook gewoon lukte een paar jaar geleden. Maar als het goed is, zie je in MijnKPN direct de nieuwe prijs staan voordat je op akkoord drukt.

 Okee, ik kies dus niet voor verlenging.

 

Ik heb nu alleen gekozen voor een wijziging van mijn abonnement naar onbeprkt bellen (dat had ik ook voordat ik het een aantal jaren geleden veranderde) . Ik ben benieuwd 🙂.

Bedankt voor de hulp in ieder geval! Dat wordt door mij gewaardeerd.

Groetend,

Martin


Graag gedaan en dan heb je jouw oude voorwaarden inderdaad behouden. 


Ik betaal 14.86 per maand voor mijn mobiel.

Een nieuw abonnement met een databundel van 12 gigabyte en 150 belminuten kost 15 euro. Dat is nu nog iets duurder, maar na de inflatiecorrectie binnenkort bent u met een nieuw abonnement waarschijnlijk goedkoper uit.

En als u overstapt naar Simyo bent u nog veel goedkoper uit.


Ik betaal 14.86 per maand voor mijn mobiel.

Een nieuw abonnement met een databundel van 12 gigabyte en 150 belminuten kost 15 euro. Dat is nu nog iets duurder, maar na de inflatiecorrectie binnenkort bent u met een nieuw abonnement waarschijnlijk goedkoper uit.

En als u overstapt naar Simyo bent u nog veel goedkoper uit.

Of naar YouFone, die doet tegenwoordig ook mee met combivoordeel als je thuis-abonnee van KPN bent @Nick83 en @Martin_1 

Ik weet nu al dat ik straks ga overstappen van Simyo naar YouFone, voor mij persoonlijk nog voordeliger op basis van de huidige tarieven.


Reageer