Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn abonnement met toestel wijzigen?

• June 20, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement vanavond nog wijzigen. Ik heb een contract afgesloten van bepaalde tijd. 2 jaar en wil mijn gebruik verhogen. Ik vroeg mij af of ik dit kon aanpassen zonder extra kosten.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Alexander Petersen ,

Je kunt maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. Dat gaat dan in per de eerste dag van de volgende factuurperiode. 

Uiteraard ga je wel meer betalen als jouw abonnement omhoog gaat qua verbruik. 

Hoeveel kun je zien in MijnKPN. Je kunt in MijnKPN ook de wijziging doorvoeren. 

Heb je per direct meer MB's nodig? 

Dan kun je eventueel een losse (eenmalige) bundel aanschaffen. Die gaat wel meteen in en is maximaal 31 dagen geldig. 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 20, 2025

Hallo ​@Alexander Petersen ,

Je kunt maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. Dat gaat dan in per de eerste dag van de volgende factuurperiode. 

Uiteraard ga je wel meer betalen als jouw abonnement omhoog gaat qua verbruik. 

Hoeveel kun je zien in MijnKPN. Je kunt in MijnKPN ook de wijziging doorvoeren. 

Heb je per direct meer MB's nodig? 

Dan kun je eventueel een losse (eenmalige) bundel aanschaffen. Die gaat wel meteen in en is maximaal 31 dagen geldig. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 20, 2025

Zodra je abonnement één maand loopt kun je de bundel aanpassen. Omdat dat in de tweede maand gebeurt gaat dat de derde factuurmaand in.

Meer gedoe: binnen 14 dagen annuleren. Toestel moet dan ook terug. Nummer vervalt. 

Opnieuw abonnement inzetten. Nieuw toestel. Nieuw nummer. 

Het is aan jou...