Skip to main content

Hoe kun je via kpn website abonnement verlengenĀ 

Als de looptijd van je abonnement beƫindigt, hoef je in principe niets te doen. Het abonnement loopt gewoon door en je kan vanaf dan per maand opzeggen. Je kan je mobiel gewoon blijven gebruiken.


Hoi @SenadĀ 
Je krijgt in de regel een sms-je als je aan verlengen toe bent.
Je kunt ook 0800 0402 bellen als je wilt verlengen.

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon-Ā en feestdagen gesloten


Hoe kun je via kpn website abonnement verlengenĀ 

Hallo @SenadĀ inloggen in MijnKPNĀ  dan zie je bij mijn producten de rubriek mobiel verlengen en daar kun je verder.

Succes.


Als goed is kun je 3 manden vantevoren verlengen en staat dat abonnement verlengbaar is.Maar als je gaat naar verlengen staat het weer niet


Welkom op het forum @Senad! Als je mag verlengen maar de optie niet ziet binnenĀ MijnKPN, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in willen vullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik even met je mee.


Hallo Frenk in mijn Kpn staat gewoon dat verlengbaar is en dan moet je cijfers invullen en dan zou moeten werken maar dan krijg je weer dat niet verlengbaar is


HalloĀ @XS4-ArjanĀ ,

Je kunt 120 dagen voor de einddatum verlengen en dat is net wat minder dan vier maanden. Je hebt een grote kans dat verlengen over een paar dagen wel lukt.Ā 

De snelste manier om te controleren wanneer je mag verlengen en wanneer je huidige contract afloopt is door je persoonlijke MijnKPN-account te raadplegen:Ā 

  • Login op MijnKPN of de MijnKPN app
  • Ga naar ProductenĀ 
  • Selecteer het product ā€˜Mobiele telefoonnummerā€™
  • Controleer jeĀ Abonnementsgegevens.Ā Zoals hetĀ voorbeeldĀ hieronder:

Zoals de afbeelding hierboven weergeeft staat er dat deze klant kan verlengen opĀ  19-09-2021. Het nieuwe contract gaat dan van start opĀ 16-01-2022

Lukt verlengen op de verlengdatum nog steeds niet? Bel dan met 0800-0402 of regel de verlenging in een KPN-winkel.