Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn bel en sms geschiedenis opvragen?

• March 9, 2023
  • 2 reacties
  • 1450 keer bekeken

Goedendag, is het mogelijk om een bestand te ontvangen met de oproepen en smsberichten geschiedenis eventueel inclusief inhoud ontvangen en verzonden sms berichten van 1 van onze telefoon nummers van afgelopen maand en de vorige maand.

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Djbouw Welkom op het forum. 

Ik zie dat @RBxx al een bijna volledig antwoord geeft.

Je kunt de specificaties van het uitgaande verkeer op je telefoon tot 6 maanden geleden terugvinden op je facturen. 

De facturen kun je dan weer vinden in MijnKPN. 

Inhoud van gesprekken of sms'jes kunnen wij nooit inzien en dus ook niet verstrekken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 9, 2023

Ik denk dat het antwoord op die vragen simpel is: de uitgaande oproepen en smsberichten staan vermeld op de maandelijkse factuur. De overige zaken worden niet geregistreerd en de inhoud van sms berichten zeker niet (privacy!).

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2023

@Djbouw Welkom op het forum. 

Ik zie dat @RBxx al een bijna volledig antwoord geeft.

Je kunt de specificaties van het uitgaande verkeer op je telefoon tot 6 maanden geleden terugvinden op je facturen. 

De facturen kun je dan weer vinden in MijnKPN. 

Inhoud van gesprekken of sms'jes kunnen wij nooit inzien en dus ook niet verstrekken.Â