Skip to main content

Om aanspraak te maken op de cashback actie wil ik graag het factuur eerder ontvangen.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Sacha93 , over welke cashbackactie hebben we het, wanneer krijg je normaliter je factuur en wat is de uiterste inzendtermijn voor de chashback-actie?

 


Het gaat om de 100 euro cashback actie van Xiaomi mi 11 lite. Normaal krijg ik mijn factuur de 2e van de maand. Maar de actie loopt tot de 3 oktober. Zie trouwens wel dat de uiterste datum van opsturen 18 oktober is. Maar heb t liever nu geregeld, voordat ik het vergeet 😅

 


Hallo @Sacha93 daar het factureringssysteem bij KPN zo goed als automatisch verloopt, geef ik je weinig kans. Voor een snelle reactie even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Je kunt nog t.e.m. 18 oktober de cashback aanvragen. Kopen moet dan van 6-9 tot 2-10 gebeuren.

Bron: https://www.kpn.com/shop/mobiel/xiaomi/mi-11-lite-5g/black-128gb?merk=Xiaomi&meestverkocht=ASC#info ,

Bestel jij tussen 6 september 2021 en 3 oktober 2021 de Xiaomi Mi Lite 11 5G met een 1 of 2 jarig-abonnement?

Dan ontvang je nu € 100,- cashback!

Wil jij gebruikmaken van deze deal? Vraag dan via dit formulier jouw cashback aan. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Registreren kan tot en met 18 oktober 2021.


Reageer