Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn in 2018 verlengde abonnement nog een keer verlengen met korting?

• August 26, 2021
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Kan ik bij verlengen van mijn abbonement, dat al in in juli 2018 eerder verlengd is, korting krijgen vanwege het feit dat ik allang klant ben bij KPN mobiel en KPN internet?

Beste antwoord door Anonymous

Kan ik bij verlengen van mijn abbonement, dat al in in juli 2018 eerder verlengd is, korting krijgen vanwege het feit dat ik allang klant ben bij KPN mobiel en KPN internet?

Hallo @De route naar tweebenigheid , in MijnKPN kun je zien wat KPN je nu aan kan bieden met het verlengen. Verlengen hoeft dus niet, als het verlengaanbod je niet aanstaat blijf je gewoon bij je huidige abo.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • August 26, 2021

Hallo @De route naar tweebenigheid , in MijnKPN kun je zien wat KPN je nu aan kan bieden met het verlengen. Verlengen hoeft dus niet, als het verlengaanbod je niet aanstaat blijf je gewoon bij je huidige abo.

Â