Skip to main content

Hoi Heine,

 

Ik kreeg deze info ongeveer ook van een van jullie medewerkers, maar dan met het verhaal binnen 5 dagen zodra de BKR registratie eraf is kan je een nieuw toestel toevoegen aan je abonnement. Drie medewerkers verder schijnt dit niet zo te zijn en dit dus niet te kunnen. Nu lees ik hier dit weer?

Ik heb namelijk mijn toestelkrediet om deze reden afgelost.

 

Mandy

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Dit is een ouder bericht @MenBob , maar het kan nu helaas niet meer.

Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd. Alleen een ‘echt’ sim-only kan na 3 maanden looptijd voortijdig omgezet worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer.
Zie het volgende topic:

Ook als je jouw toestel afkoopt behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.


Dank voor het reageren!

Ben ontzettend kwaad, ben verkeerd geïnformeerd door medewerkers van KPN. Vraag mij echt af hoe dat kan als je daar werkt. 


Je hoeft geen lening af te sluiten voor een telefoon. Dat is helemaal niet verplicht.

Ik koop mijn toestellen altijd gewoon, naar draagkracht uiteraard, en betaal ze direct. Scheelt ook maandlasten.


Jammer dat je verkeerd geïnformeerd bent @MenBob. Het is inderdaad niet meer mogelijk. De collega in kwestie had dit moeten weten. Om te voorkomen dat mijn collega deze fout nogmaals maakt, geef ik diegene graag feedback. Om te vinden met wie je gesproken hebt, heb ik je gegevens nodig. Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 

Postcode, huisnummer en 06-nummer is overigens voldoende. 


Hoi Heine,

 

Ik kreeg deze info ongeveer ook van een van jullie medewerkers, maar dan met het verhaal binnen 5 dagen zodra de BKR registratie eraf is kan je een nieuw toestel toevoegen aan je abonnement. Drie medewerkers verder schijnt dit niet zo te zijn en dit dus niet te kunnen. Nu lees ik hier dit weer?

Ik heb namelijk mijn toestelkrediet om deze reden afgelost.

 

Mandy

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Kan wel hoor, was bij de mediamarkt en die hebben gebeld naar kpn en kpn zecht dat als je je toestel netjes hebt afbetaald voor eind datum dat je dan gewoon een toestel in het nog lopende abonnement kan voegen. 

 

Winkelpersoneel is niet altijd goed op de hoogte.


Hallo @Daan-80, is toch foutieve informatie die jouw is verteld. Het spijt me maar heeft de klant een toestelkrediet tijdens de looptijd van het abonnement afgelost, dan is het niet mogelijk om direct daarna een verlenging met nieuw toestel aan te vragen.