Skip to main content
Vraag

Kan ik mijn mobiele abonnement verlengen, ik woon in België en werk in Nederland

• 23 January 2025
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Kan ik mijn Kpn abonnement verlengen nu dat ik in België ben gaan wonen maar wel nog in Nederland werk? Ik woon in de grensstreek Maastricht

• 23 januari 2025

Zonder toestel lijkt me dat niet moeilijk. Met toestel wel. Want ik denk dat KPN geen toestel naar het buitenland stuurt. Staat je abonnement nog wel geregistreerd op een Nederlands adres?

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@Guuido 

Je KPN mobiel abonnement kun je gewoon verlengen als je dat zou willen, want bij een verlenging is een nieuwe simkaart of E-sim niet nodig.
Wil je graag verlengen, klik dat op de volgende link: Mobiel abonnement verlengen

Wil je daarbij ook een nieuwe smartphone bestellen, dan dien je (zoals mede community lid ​@Marlon92 al schreef) een Nederlands woonadres te hebben.
Want een nieuwe smartphone wordt niet naar een Belgisch adres verstuurt, maar ook niet bezorgd op je werk in Nederland.

Een nieuwe smartphone zou je dus los moeten kopen, mocht deze aan vervanging toe zijn.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 24 januari 2025

Hallo ​@Guuido ,

Je mag jouw abonnement aanhouden vanwege jouw economische band met Nederland.

Verlengen is niet verplicht. Als je niet verlengt of opzegt, dan blijft jouw abonnement ongewijzigd doorlopen op dezelfde prijs en voorwaarden. 

Wil je wel verlengen omdat dat goedkoper is? Doe dat dan zonder toestel. Koop zelf ergens een nieuw toestel op het moment dat je daar aan toe bent. 

• Nieuwkomer
  • 24 januari 2025

Bedankt voor jullie reactie. Voldoende aanknopingspunten!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 27 januari 2025
Guuido schreef:

Bedankt voor jullie reactie. Voldoende aanknopingspunten!

Graag gedaan ​@Guuido 

Ga je nu zelf ergens een nieuw toestel kopen zonder te verlengen? 

Noordzee schreef:

Hallo ​@Guuido ,

Je mag jouw abonnement aanhouden vanwege jouw economische band met Nederland.

Verlengen is niet verplicht. Als je niet verlengt of opzegt, dan blijft jouw abonnement ongewijzigd doorlopen op dezelfde prijs en voorwaarden. 

Wil je wel verlengen omdat dat goedkoper is? Doe dat dan zonder toestel. Koop zelf ergens een nieuw toestel op het moment dat je daar aan toe bent. 

Reageer