Goedendag
Ik heb een tablet abonnement en die mag ik verlengen maar wil die graag omzetten naar een abonnement met een mobiele telefoon. Kan dat ? Zoja hoe kan ik dat doen
Goedendag
Ik heb een tablet abonnement en die mag ik verlengen maar wil die graag omzetten naar een abonnement met een mobiele telefoon. Kan dat ? Zoja hoe kan ik dat doen
Dat kan denk ik niet. Want een abonnement voor een tablet heeft denk ik geen 06-nummer. En die wilt u bij een mobiele telefoon wel hebben denk ik?
Ik had het opgezocht en kwam op t forum tegen dat iemand een mobiele abonnement om wou zetten naar een tablet met abonnement en dat kon. Dus vandaar dat ik hoop dat het omgedraaid ook kan
Hallo
Je kunt toch gewoon jouw huidige abonnement opzeggen en daarnaast een nieuw mobiel abonnement afsluiten?
Ik neem aan dat je nu een kaartje met een 0970-nummer in jouw tablet het zitten. Je krijgt dadelijk uiteraard een 06-nummer.
Heb je nu toch al een 06-nummer en je wil dat nummer behouden? Bel dan moeren vanaf 8.00 naar 0800-0402.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.