Skip to main content

Goedemiddag,

langs deze weg wil ik een klacht indienen voor de afhandeling van KPN en postnl mbt nieuwe abonnement met Iphone 15 plus.

Op maandag 15-07-2024 rond 13:00uur heb dit abonnement afgesloten en mobiele telefoon naar mijn huis laten sturen. Ik kreeg door dat het 1 tot 3 dagen zal duren dat de telefoon opgestuurd zal gaan worden.

Wat blijkt de postnl stond de volgennde dag voor de deur en natuurlijk niemand thuis. De volgende dag was de postnl weer geweest, niemand thuis. Het pakket zal worden afgeleverd bij het postnl punt in Almere. Alleen bleef de track en track staan op bezorgtijd wordt berekend. Bij navragen postnl werd ik verwezen naar kpn. Toen begon de ellende KPN kon niets voor mij doen moest weer naar postnl. Natuurlijk weer terug gestuurd de dame van de klantenservice gaf daarna doodleuk een antwoord dat het mijn eigen schuld had ik maar thuis moeten zijn!! Nadat KPN eindelijk een onderzoek heeft laten starten met postnl. Kreeg twee laten de melding u telefoon is zoek en wij sluiten de bestelling.

bij opnieuw bestellen is mijn korting niet meer beschikbaar en mis ik de korting die eerst wel gelde.

Graag ik een voorstel van jullie tegemoet voor het zelfde abonnement de zelfde voorwaarden en een compensatie in de vorm van coulance.

Anders ben ik genoodzaakt om over te stappen van een andere provider tegen goedkopere voorwaarden

bvd

Ed Kuivenhoven

Klantenservice bellen en vragen naar afdeling opzeggen , daar de situatie bespreken. Als je daar niet uitkomt dan een klacht indienen. Een klacht is binnen kpn vaak ook een weg naar de oplossing. Mischien heb je het gevoel dat het niet perse nodig is maar dat is het dus wel klachten afdeling kan vaak dingen rechtzetten waarbij je er op de eerste lijn niet uitkomt.Ze komen je ook graag tegemoet. Hun mogen en kunnen dit ook bij afdeling klachten. Eerste lijn medewerkers kunnen heel veel maar in uitzonderlijke gevallen is er geen andere optie. Het is een grote bedrijf met veel processen. Net zoals het proces bij onderzoek en annulering order. Als er dan een actie misloopt kan dit alleen achteraf rechtgetrokken worden. Een order inleg voor mobiel is een stuk lastiger dan een order inleg voor een vast product mbt misgelopen kortingen. Vaak is de klacht dan de enige weg. Als jij de korting heb gehad kan dit terug gezien worden. En moet het goed komen. Nu alleen nog de inspanning om die te halen.


Hoi @Drawde . Erg vervelend hoe dit gegaan is.

Op de KPN community helpen klanten elkaar en wij springen af en toe bij. We zijn geen klachten kanaal.

Ik sluit me daarom aan bij het advies van @Glille . Succes!