Skip to main content

Misschien een hele stomme vraag, maar ik mag per 6 juli mijn contract verlengen. Dat ga ik ook doen en gelijk een nieuw toestel aanschaffen.

Maar nu wil ik eigenlijk (op dit moment, dus niet wachten tot 6 juli) mijn abbo wijzigen (ivm met meer gb data die ik wil delen met mijn zoon), heeft dit consequenties voor het verlengen van mijn contract? Of kan ik hier beter tot 6 juli mee wachten en dit in een keer doen? Heeft dit misschien voordelen of nadelen?

Hallo @Niekser 

 

Je mag een abonnement 120 dagen (ong. 4 maanden) van te voren verlengen.
Je huidige abonnement loopt dus nog ong. 4 maanden door dus het heeft dan inderdaad zin om nu vast je bundel aan te passen anders gaat dat pas in als je nieuwe contract van start gaat, dit heeft verder geen consequenties voor het verlengen van je contract.
Een wijziging gaat overigens pas in per eerstvolgende factuurperiode, dat zal dan ook waarschijnlijk rond die datum van 6 juli zijn.


Hi @Niekser, ik zie dat @GeSp je al helemaal uit heeft gelegd hoe het zit, top 😊

Mocht je nog niet weten hoe: je kunt via je MijnKPN account je bundel als je jouw nummer aanklikt bij de producten en dan kiezen voor ‘abonnement aanpassen’.


@Maja_ Het is al gelukt! Bedankt voor je reactie! 👍🏼


Ah helemaal super! Bedankt dat je het nog even laat weten @Niekser 😊