Skip to main content

Op mijn mobiele abonnement wil ik service nummers laten blokken. Nu ben ik momenteel op reis en niet in staat om zelf te bellen met kpn kan dit ook op afstand?

Nou, dit kan alleen telefonisch. 

Nu ben ik momenteel op reis

Wat een apart moment om deze nummers te blokkeren. Vanuit het buitenland zijn 0900, 0906, 0909 en 18xy nummers niet bereikbaar. 

Vanuit Nederland is kpn bereikbaar via 0800-0402. Buitenland +3161200 1200 (niet gratis).

Klantenservice dagelijks 8 tot 18, zaterdag tot 17. Zondag gesloten. 

Hallo ​@Ltab ,

Je geeft aan dat je zelf niet kunt bellen met de KPN klantenservice. 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Onder mijn abonnement staan meerdere nummers welke ook in Nederland worden gebruikt vandaar de blokkade, niet dat het verder zou moeten uitmaken.

begrijp hieruit dat het dus alleen telefonisch kan wat voor mij hoog in de kosten gaat lopen gezien ik in het buitenland ben. Zijn er geen andere opties? 

begrijp hieruit dat het dus alleen telefonisch kan wat voor mij hoog in de kosten gaat lopen gezien ik in het buitenland ben. Zijn er geen andere opties? 

Ik heb hierboven ook Facebook en X genoemd. Wel tijdens de Nederlandse kantoortijden uiteraard. 

In ieder geval niet op zondag. Vandaag is de klantenservice gesloten (behalve voor storingen).

Omdat je een NL nummer hebt kan je ook een terugbelverzoek indienen. Buiten de EU zijn daar voor jou echter óók kosten aan verbonden.

Blokkeren van 09… en 18… nummers gaat per telefoonnummer. Niet per klantnummer.

Hoi ​@Ltab, welkom op onze community! Ik zie dat het hierboven al genoemd wordt maar je zult hiervoor inderdaad met een van mijn collega's moeten spreken. Dat kan telefonisch of via Facebook of Twitter

Hallo ​@Ltab ,

Je geeft aan dat je zelf niet kunt bellen met de KPN klantenservice. 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

​@Ltab 

Is het al gelukt om contact te leggen met de klantenservice? 

Reageer