Skip to main content
Beantwoord

Kan ik van Unlimited 600 naar Unlimited 1000 overstappen?

• April 15, 2025
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Beste K.P.N,

Is het mogelijk om van de 600 unlimited naar de 1000 mbps unlimited over te gaan,voor 31,50 euro per maand ?

Ik heb nu een unlimited 600 mbps met 75 mb delen,wou eventueel graag naar de 1000 mbps unlimited,maar zit nog 1 jaar vanaf Augustes eraan vast.

Kan ik tusentijds aanpassen,met abbonement ?

Graag verneem ik van uwerzijds het antwoord,

Groetjes,

Genet Tesfu

Beste antwoord door RBxx

Inderdaad ​@Genet , je kan het abonnement alleen maandelijks aanpassen binnen de mogelijkheden van jouw huidige contract. Pas als de contractperiode voltooid is, kan je overstappen (verlengen) naar de nieuwe mobiele abonnementen met de uitgebreidere keuze.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 15, 2025

Beste ​@Genet je kunt eenmaal per maand je abo naar boven of beneden bijstellen.

Je contract aanpassen kan pas bij einde contract.

• Auteur
  • Topper
  • April 15, 2025

Beste JanD,

Dus ik kan mijn unlimited abonnement van 600 mbps naar 1000 mbps verhogen ?

Zo zegt u het,maat op het bestaande abonnement kan ik niet hoger komen,dit is het maximalen.

Dus u heeft het fout met uw uitleg,kan alleen verlagen en niet verhogen,dan had ik liever gehad,dat u geen commentaar of opmerking zou schrijven.

Groetjes,

Genet Tesfu

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 15, 2025

Inderdaad ​@Genet , je kan het abonnement alleen maandelijks aanpassen binnen de mogelijkheden van jouw huidige contract. Pas als de contractperiode voltooid is, kan je overstappen (verlengen) naar de nieuwe mobiele abonnementen met de uitgebreidere keuze.

• April 15, 2025

@Genet je zult eerst je huidige contract uit moeten zitten. Als je contractvrij bent kun je verlengen. Dan kan je kiezen voor 1000 mbit.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 17, 2025

Hi ​@Genet, ik zie dat RBxx je al heeft uitgelegd dat het nu niet kan omdat jij een abonnement hebt dat vóór 24 maart 2025 af is gesloten, en toen bestond de 1000Mbps optie nog niet. Daardoor is het ook niet mogelijk om daar naar te wisselen binnen je huidige contract.

Als jouw contract af is gelopen, kan je verlengen naar deze nieuwe abonnementen, en dan zal het wél mogelijk zijn om maandelijks te wisselen!

Ik las ergens dat dat in de KPN winkel al kan 4 maaden na de ingangsdatum.
In mijn geval is de ingangsdatum van het tweejarig contract 15-12-2024.

Kan ik dus in de KPN winkel nu upgraden?

• April 27, 2025

Ik las ergens dat dat in de KPN winkel al kan 4 maaden na de ingangsdatum.

Dat kan alleen als je een sim-only abonnement hebt en je wilt een abonnement met toestel. 

Vroeger kon je dan nog je toestel krediet aflossen en zo van je abonnement met toestel een sim-only abonnement maken. Maar dat kan niet meer.