Skip to main content

Hallo, ik heb gisteren mijn telefoon abonnement verlengd en een nieuwe telefoon gekozen. Nu zie ik dat ik mijn order niet kan amuseren omdat deze onderweg zou zijn. Graag wilde ik morgen toch zelf langs een winkel. Ik zie alleen bij mijn status dat deze nog op controleren staat en niet verzonden. Wie kan mij verder helpen?

Als dit niet neer lukt is het ook oke


Hallo @DJDARR ,

Je kunt de bestelling niet meer annuleren. De nieuwe telefoon is al onderweg. Eventueel kun je de telefoon weigeren (de order wordt dan alsnog geannuleerd) of binnen veertien dagen terugsturen naar KPN. Je hebt dan wel een langere afhandeltijd, dus er is dan minder snel een nieuwe bestelling (verlenging) mogelijk.

 

Als dit niet neer lukt is het ook oke

OK, dan kun je de telefoon binnenkort thuis verwachten. Het geeft sowieso het minste gedoe. 

 


Als je hem echt niet wilt via de post zou ik hem weigeren aan de deur, je bestelling wordt dan automatisch geannuleerd. Hou er wel rekening mee dat de verwerking van dit even kan duren. Mocht je een lening hebben afgesloten voor het toestel moet dit eerst afgemeld worden bij de BKR enzv. 

Dus het kan wel, maar je bent zo 1 a 2 weken verder voordat je hem in de winkel kan verlegen.


@DJDARR Je kan en iphone15 sowieso niet in een winkel bestellen, dus langs een winkel om te kijken en dan bestellen kan niet.


Reageer