Skip to main content
Beantwoord

Kan ik wijziging abonnement eerder in laten gaan?

• 5 juli 2022
  • 8 reacties
  • 183 keer bekeken

Hoi! Ik heb gister mijn abonnement veranderd van 20gb naar onbeperkt internet, maar dit gaat pas vanaf de volgende maand. Is het mogelijk om dit te vervroegen met bijbetaling. aangezien het een kleine verandering is?

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Lisa westera,

Nee dit is helaas niet mogelijk. Abonnementswijzigingen gaan pas de volgende factuurmaand in.  Je kan in de tussentijd wel MB's kopen voor €7.99 voor 1GB mocht je tekort aan komen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6509 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2022

Hallo @Lisa westera,

Nee dit is helaas niet mogelijk. Abonnementswijzigingen gaan pas de volgende factuurmaand in.  Je kan in de tussentijd wel MB's kopen voor €7.99 voor 1GB mocht je tekort aan komen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7740 reacties
  • 7 juli 2022
Lisa westera schreef:

Hoi! Ik heb gister mijn abonnement veranderd van 20gb naar onbeperkt internet, maar dit gaat pas vanaf de volgende maand. Is het mogelijk om dit te vervroegen met bijbetaling. aangezien het een kleine verandering is?

Hoi @Lisa westera en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat je vraag al is beantwoord door @Chrizziey en ik kan daar verder eigenlijk niks meer aan toevoegen. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent!

• Helper
  • 32 reacties
  • 7 juli 2022

dat is vreemd. Ik heb mijn abonnement op 12/6 veranderd van 4g naar 12g en dat ging meteen in. 

Maar ik denk dat het verschil wellicht zit in verlengen of nieuw contract?
Mijn contract was al ruim verlopen dus in dit geval ging het om een nieuw contract. 

• 0 reacties
  • 7 juli 2022
jenny73 schreef:

dat is vreemd. Ik heb mijn abonnement op 12/6 veranderd van 4g naar 12g en dat ging meteen in. 

Mijn contract was al ruim verlopen dus in dit geval ging het om een nieuw contract. 

Hallo @jenny73 bij een mobiel Hussel abo kun je maandelijks je abo naar boven of beneden bijstellen en dat gaat dan in per eerstvolgende factuurmaand.

Als e je abo aanpast naar een ander abo werkt het inderdaad anders, maar hier wordt het abo niet aangepast, alleen meer of minder data of belminuten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7740 reacties
  • 7 juli 2022
jenny73 schreef:

Klopt hoor; als je abonnement verlengt terwijl je al buiten de contractperiode zit dan gaat deze wijziging meteen in. Op het moment dat je een bestaand abonnement wilt wijzigen dan gaat die wijziging de eerste van de volgende maand in!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7740 reacties
  • 13 juli 2022

Hoi @Lisa westera , ik heb helaas niks meer van je vernomen maar hoop dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld!

• Helper
  • 32 reacties
  • 13 juli 2022
JanZ_ schreef:

Hoi @jenny73, ik heb helaas niks meer van je vernomen maar hoop dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld!

IIk was de vraagsteller niet. 

Heb bericht geliket zodat je wist dat het gelezen was. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7740 reacties
  • 13 juli 2022

Haha je hebt helemaal gelijk, mijn excuses, ik was net niet scherp genoeg nog @jenny73! Bedankt voor de mention :)