Skip to main content

Ik heb dit probleem ook. Als ik bel kan ik niet in mijn online agenda, niks opzoeken of geen appjes versturen of ontvangen. Superhinderlijk. Eerst kon ik dat wel. Alle beschikbare instellingen staan goed. Misschien is het inderdaad een verouderde sim maar dan zou dat best gecommuniceerd mogen worden. De manier waarop KPN er nu mee omgaat is waardeloos. 

Aanvaard dit als een probleem van veel mobiele gebruikers.

Los het op.

Communiceer erover!

We betalen er genoeg voor.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @AMMO, welkom op ons forum! Dit klinkt inderdaad alsof je toestel geen VoLTE gebruikt, als dit aan staat op je toestel maar niet werkt kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen checken of het aan onze kant goed staat. Als het bij ons ook goed staat is het omruilen van de Simkaart een goede eerste stap! Je kunt dit doen via onze website: Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen


Dankje @Thomas , ik heb zojuist gebeld en zeer waarschijnlijk was mijn simkaart inderdaad niet meer up-to-date. Ik krijg een nieuwe toegestuurd. Ik laat nog weten of het is opgelost. Voor anderen ook weer handig om te weten.


Gisteren heb ik een nieuwe simkaart ontvangen en na instaleren en activatie werkt het wel naar behoren!

Daar ben ik heel blij mee!

Jammer dat KPN mensen met een verouderde simkaart niet proactief op de hoogte brengt van het feit dat ze daarmee deze functionaliteit missen. Dat had ik graag wat eerder geweten!


Bedankt voor de feedback @AMMO, fijn dat het weer werkt!