Skip to main content

Beste @Marcia van KPN 

ik heb een I-phone 11 pro en heb sinds een paar maanden problemen met internet buitenshuis. 
4G pakt hij nergens, ik kan zelfs niet de hotspot van mijn man gebruiken. Dan zegt hij verbonden, maar ik ben niet verbonden. Naar de KPN winkel geweest nieuwe simkaart gekregen, heeft niets opgelost. 
kreeg een nieuw abonnement met meer GB voor minder geld, maar moet nog steeds mijn oude bedrag betalen. Ik zou graag van dit abonnement af willen, zodat ik naar een andere provider kan, waar ik deze problemen niet onder vind.
met vriendelijke groet, Agnes

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Welkom op de community @AgRay2013, dat is vervelend! Je hebt al een nieuwe simkaart gekregen van de KPN Winkel begrijp ik, maar dus zonder succes. Je kunt daarvoor nog eens naar de winkel gaan en kijken of het toestel mogelijk voor reparatie aangeboden kan worden, als dat nodig is,

Voor het abonnement heb ik via deze weg geen mogelijkheden. Als je nog binnen 14 dagen zit na de wijziging kan dat mogelijk nog worden teruggedraaid via de telefonische collega's op 0800-0402.


Mijn broer en ik ondervinden dit probleem sinds vorige week woensdag met de Iphone 11. Telefonie is vrijwel onmogelijk door het slecht bereik en internet valt iedere 5 minuten terug tot Edge. Als ik de vliegtuigstand niet uit en aan zet, verbeterd er niets.
Ik heb zaterdag en verleden maandag contact opgenomen met de helpdesk. Ze zoeken momenteel naar een oplossing, maar ik verwacht niet veel.


Heb je dit op specifieke locaties @luwin, of overal? Als ik je goed begrijp is het bij jou ook niet alleen data, maar de telefonie die wegvalt? Hebben we het dan over mobiel bellen, of bijvoorbeeld WhatsApp bellen? 


Reageer