Ik heb drie mobiele abonnementen in mijn familie, allemaal op hetzelfde adres.
Iedereen is aangemeld voor hussle etc.
Ik kan wel MB's delen met mijn zoon, maar niet met mijn dochter.
Ik heb drie mobiele abonnementen in mijn familie, allemaal op hetzelfde adres.
Iedereen is aangemeld voor hussle etc.
Ik kan wel MB's delen met mijn zoon, maar niet met mijn dochter.
Hallo
KPN Unlimited: Daglimiet, MB's delen en meer | KPN Community
Succes
Hi
We hebben een artikel gemaakt over MB's delen en wat je kan doen als het niet lukt. Ik ben benieuwd of je verder komt als je die informatie doorneemt.
Dank je. Het is heel simpel: alle drie gezinsleden zijn aangemeld in hussel, alledrie hetzelfde factuuradres, twee kunnen mb's delen, de derde niet. Kunnen jullie in onze account kijken wat er mis is?
Dank je. Het is heel simpel: alle drie gezinsleden zijn aangemeld in hussel, alledrie hetzelfde factuuradres, twee kunnen mb's delen, de derde niet. Kunnen jullie in onze account kijken wat er mis is?
Kan het zijn dat het abonnement van jouw dochter nog conform oude voorwaarden van bv Telfort loopt? Want dan kun je daarmee geen MB's delen.
Nee het is een KPN abonnement
Ik vind de topictitel niet goed.
Binnen de familie kun je niet delen, wel met huisgenoten.
Een moderator zou dit aan kunnen passen.
Tot nu toe dus GEEN support van KPN
Ik heb je gegevens erbij gepakt. Je vertelt dat je wel MB's kunt delen met je zoon maar niet met je dochter. Wat
Je kunt deze adresgegevens zelf aanpassen door in te loggen in MijnKPN, en daar bij de Persoons- en adresgegevens van het nummer van je dochter te zorgen dat alles juist staat ingesteld. Daarna kan je haar nummer alsnog aanmelden bij jouw Huishouden. Dat vind je in het artikel dat ik eerder deelde. Je kunt ook bellen met onze klantenservice voor hulp hierbij.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.