Skip to main content

Ik heb drie mobiele abonnementen in mijn familie, allemaal op hetzelfde adres.

 

Iedereen is aangemeld voor hussle etc.

Ik kan wel MB's delen met mijn zoon, maar niet met mijn dochter.

 

Hallo @Hans Ham zie hieronder een link met uitleg:

KPN Unlimited: Daglimiet, MB's delen en meer | KPN Community

Succes


Hi @Hans Ham, we helpen je hier op het forum graag op weg. Ik lees dat delen van MB's niet met iedereen van jouw gezin lukt.

We hebben een artikel gemaakt over MB's delen en wat je kan doen als het niet lukt. Ik ben benieuwd of je verder komt als je die informatie doorneemt.

 


Dank je. Het is heel simpel: alle drie gezinsleden zijn aangemeld in hussel, alledrie hetzelfde factuuradres, twee kunnen mb's delen, de derde niet. Kunnen jullie in onze account kijken wat er mis is?


@JanD ik hoef geen reclame voor KPN Unlimited, ik wil een oplossing voor mijn probleem. Ga ergens anders spammen aub


Dank je. Het is heel simpel: alle drie gezinsleden zijn aangemeld in hussel, alledrie hetzelfde factuuradres, twee kunnen mb's delen, de derde niet. Kunnen jullie in onze account kijken wat er mis is?

Kan het zijn dat het abonnement van jouw dochter nog conform oude voorwaarden van bv Telfort loopt? Want dan kun je daarmee geen MB's delen.  


Nee het is een KPN abonnement


Ik vind de topictitel niet goed.

Binnen de familie kun je niet delen, wel met huisgenoten.

Een moderator zou dit aan kunnen passen.


Tot nu toe dus GEEN support van KPN


@Hans Ham De snelste weg voor hulp hierbij is door te bellen met onze klantenservice, op het gratis nummer 0800-0402. Dan heb je direct contact en helpen onze collega's je meteen verder. Via het forum doen we dat ook met alle plezier, er kan alleen even tussen zitten voordat je een nieuwe reactie in je topic krijgt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Je vertelt dat je wel MB's kunt delen met je zoon maar niet met je dochter. Wat @JanD aangeeft klopt: Het gaat erom dat alle mobiele nummers op hetzelfde adres staan. Klopt het dat er een toevoeging bij jouw huisnummer hoort? Ik zie dat er bij jouw eigen mobiele nummer en dat van je zoon wel een toevoeging bij het huisnummer staat. Deze staat niet bij de adresgegevens van het mobiele nummer van je dochter. Dat is dus waar het mis gaat, de adressen komen hierdoor niet overeen,

Je kunt deze adresgegevens zelf aanpassen door in te loggen in MijnKPN, en daar bij de Persoons- en adresgegevens van het nummer van je dochter te zorgen dat alles juist staat ingesteld. Daarna kan je haar nummer alsnog aanmelden bij jouw Huishouden. Dat vind je in het artikel dat ik eerder deelde. Je kunt ook bellen met onze klantenservice voor hulp hierbij.