Skip to main content
Beantwoord

Kan persoonlijke hotspot niet configureren iPhone 12

• April 6, 2023
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik kan mijn persoonlijke hotspot op de iPhone 12 niet configureren. Ik krijg meteen deze melding: ‘Om de persoonlijke hotspot voor deze account te configureren, neem je contact op met KPN NL’ IOS is up to date, mobieltje aan/uit gedaan, wat schuifjes heen en weer geschoven. Blijf de melding meteen krijgen wat ik ook probeer. Een oplossing zou fijn zijn. 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @RvB123 

Soms wil het herstellen van de netwerkinstellingen helpen om dat probleem op te lossen:

Ga op de iPhone of iPad die als persoonlijke hotspot fungeert naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' en tik vervolgens op 'Herstel netwerkinstellingen'.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • April 6, 2023

Hallo @RvB123 

Soms wil het herstellen van de netwerkinstellingen helpen om dat probleem op te lossen:

Ga op de iPhone of iPad die als persoonlijke hotspot fungeert naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' en tik vervolgens op 'Herstel netwerkinstellingen'.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 6, 2023

Je hebt helemaal gelijk. Je stappenplan heeft het opgelost. Binnen vijf minuten gepiept! Hartelijk dank!