Skip to main content

Ik krijg onderstaande melding als ik mijn simkaart opnieuw aan wil vragen.

Mijn telefoon ligt op de bodem van de oceaan, dus ik kan niet bellen. Kunnen jullie checken of mijn sim only product wel goed gekoppeld is of onderzoeken wat het probleem is?

Hoi @Marco Oerlemans 

Het beste en snelste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Ik kan niet bellen, want mijn telefoon + simkaart liggen op de bodem van de oceaan.. Chatten gaat ook niet want daar kom ik niet doorheen.


Waar een wil is, is een weg @Marco Oerlemans Er is altijd wel een telefoon van familie of kennissen die je vast wel even mag lenen.

Maar je wilt dus antwoord op het forum hebben.
Dat kan als je 4 a 5 dagen geduld hebt en je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer invult in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Beetje bij de hand van je @huistijger. Je hebt geen idee wat de situatie is. In dit geval ligt de telefoon van een familie of kennis ook op de bodem. 

Het is 2023, je mag van een partij als KPN verwachten dat je ze op meer dan 1 manier kan contacten als je geholpen wil worden. Bellen als je telefoon weg is noem ik niet klantvriendelijk. Waar een wil is, is een weg. Ook zo voor KPN om te zorgen dat ze bereikbaar zijn. En niet binnen 4 a 5 dagen. Ik heb mijn profiel aangevuld dus zou graag geholpen worden.


Je kunt er van vinden wat je wilt maar jij hebt de boel verloren dus jij bent degene die actie moet ondernemen niet een ander.
De KPN is bereikbaar, maar het forum is erg druk dus dat duurt nu eenmaal 4 a 5 dagen momenteel komt het ook door de vakantie.

Je kunt ook nog via facebook of X contact opnemen.
Zelfs schriftelijk, maar dat is ook geen snelle optie.
De snelste optie is nog altijd telefonisch, dus als ik je was zou ik iemand uit je kennissenkring of misschien de buren vragen of je even mag bellen,
het kost ze niks het is een gratis nummer 0800 0402

Ook een KPN winkel bezoeken behoort nog tot de opties.


Ha @Marco Oerlemans, welkom! Huistijger is, net als een groot deel van onze community geen KPN medewerker, maar een klant. Hij helpt, waar kan, andere klanten. In dit geval biedt hij de opties die je hebt om contact op te nemen. Begrijpelijk dat het telefonisch niet lukt, er zijn ook andere manieren om KPN te bereiken. Wij, wel KPN medewerkers, zijn ook aanwezig op het forum en pakken topics op op de volgorde waarin deze binnenkomen. Dat betekent dat je van ons inhoudelijk een reactie krijgt over zo'n 4/5 dagen. 


Hi @Marco Oerlemans, wederom welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen? Zo niet, dan help ik graag. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi @Alex_P ,

Nee nog niet. Ik heb een prepaid dus ik kan dat alleen via een formulier doen waarop ik ook het simkaart nummer in moet vullen. Die heb ik helaas niet.


Hoi @Alex_P ,

Nee nog niet. Ik heb een prepaid dus ik kan dat alleen via een formulier doen waarop ik ook het simkaart nummer in moet vullen. Die heb ik helaas niet.

Dat kan ik wel voor je achterhalen. Ik heb je een privébericht gestuurd.Â