Skip to main content

Ik kan sinds gister avond niet meer bellen /gebeld worden omdat ik geen netwerk heb . Nu wil ik dit oplossen maar de klantenservice wil mij bellen iets wat precies niet gaat

Hallo @Naomi29 ,

Vervelend. Dan zou ik je aanbevelen om vanmiddag nog een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel.


Dat gaat helaas niet die zitten hier niet om de hoek. Er moet toch een andere oplossing zijn dan alleen bellen? Chatten bv


De chat bestaat niet meer. 
 

Je kunt het proberen via Facebook of Twitter. Hier op het forum is geen rechtstreeks direct contact mogelijk. 


Hoi @Naomi29 en welkom hier op ons forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken, kun je inmiddels weer bellen en gebeld worden of speelt dit issue nog steeds? Je gaf in je eerste bericht aan dat de klantenservice je probeert te bellen, kun je dat nader toelichten? Je kunt onze klantenservice zelf bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Misschien kun je anders even een toestel van iemand lenen om te bellen?


Hallo @Naomi29 ,

Vervelend. Dan zou ik je aanbevelen om vanmiddag nog een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel.

De chat bestaat niet meer. 
 

Je kunt het proberen via Facebook of Twitter. Hier op het forum is geen rechtstreeks direct contact mogelijk. 

Is het contact leggen met KPN nu al gelukt?Â