Skip to main content
Antwoord

Kan voicemail niet aanpassen, krijg foutmelding 1035

• November 4, 2025
  • 10 reacties
  • 115 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kan mijn voicemail niet  meer aanpassen, ik krijg een foutmelding 1035

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@JWKW, balen dat het niet helemaal lekker loopt met de voicemail, goed dat je hier een topic over hebt geopend! 
Is er al contact met je opgenomen vanuit het ticket? Zo nee, dan kan ik in ieder geval vast vertellen dat ik vanuit de technische dienst heb vernomen dat er iets niet helemaal lekker liep met de Visual Voicemail app, wat bij een deel van onze klanten voor problemen kon zorgen. Dit zou nu verholpen moeten zijn, dus ik ben erg benieuwd of alles bij jou ook weer naar behoren werkt nu. Zou je het eens kunnen proberen? Hoor graag of het nu weer lukt 😊

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 5, 2025

Ik heb hetzelfde probleem en heb alles al geprobeerd. Is er al een oplossing voor KPN?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2025

KPN heeft hiervoor gisteren een ticket aangemaakt, ze zeggen dat ze binnen 5 werkdagen terugbellen. Mocht er iets uit komen, dan laat ik dat hier weten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 5, 2025

Ik heb hetzelfde probleem en heb alles al geprobeerd. Is er al een oplossing voor KPN?

Meldt dit ook bij de klantenservice, ​@Joey73 .

Zo'n ticket is persoonlijk en die van ​@JWKW lost jouw probleem mogelijk niet op. 

Bovendien, als er 'veel’ meldingen zijn wordt het opgekrikt naar ‘algemene storing’.

Via welke weg willen jullie trouwens je voicemail aanpassen? Ik weet alleen maar bellen naar 1233.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hi ​@JWKW, balen dat het niet helemaal lekker loopt met de voicemail, goed dat je hier een topic over hebt geopend! 
Is er al contact met je opgenomen vanuit het ticket? Zo nee, dan kan ik in ieder geval vast vertellen dat ik vanuit de technische dienst heb vernomen dat er iets niet helemaal lekker liep met de Visual Voicemail app, wat bij een deel van onze klanten voor problemen kon zorgen. Dit zou nu verholpen moeten zijn, dus ik ben erg benieuwd of alles bij jou ook weer naar behoren werkt nu. Zou je het eens kunnen proberen? Hoor graag of het nu weer lukt 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Beste Maja van KPN, middels 1233 heb ik zojuist mijn VM aan kunnen passen en aan kunnen zetten: TOP!

Via "Visual Voicemail" lukt dat echter nog niet (maar ik ben allang blij dat het via 1233 wel lukt ;-)  )

Groet, JWKW

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 6, 2025

BTW de visual voicemail app voor Android wordt per 1 januari aanstaande stopgezet. 

Daarna kan het alleen nog maar via 1233 en in het buitenland +31 6 12001233 .

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

Beste Maja van KPN, middels 1233 heb ik zojuist mijn VM aan kunnen passen en aan kunnen zetten: TOP!

Via "Visual Voicemail" lukt dat echter nog niet (maar ik ben allang blij dat het via 1233 wel lukt ;-)  )

Groet, JWKW

Heel erg fijn dat het nu weer lukt via 1233 ​@JWKW
Wat betreft Visual Voicemail, zou je het volgende nog willen proberen?

• Bel naar 1233, kies optie 4 (schakel Visual Voicemail uit)
  • Zet Visual Voicemail weer aan door het woord STATE te sms’en naar 121

Zorgt dat er voor dat het via Visual Voicemail ook weer lukt? Hoor het graag 😊

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 6, 2025

SMS nummer 121, ​@Maja van KPN . Is dat niet wat kort?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Hoi Maja van KPN, … dat is lastig, bij 1233 heb ik geen optie 4 ….

En om eerlijk te zijn ga ik nu niet te veel "prutsen", ik ben veel te bang dat m'n voicemail weer vastloopt (en ik ben nu juist zo blij dat ie het weer doet)

groet JWKW

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

SMS nummer 121, ​@Maja van KPN . Is dat niet wat kort?

Dit is het juiste nummer ​@PeterG 

En om eerlijk te zijn ga ik nu niet te veel "prutsen", ik ben veel te bang dat m'n voicemail weer vastloopt (en ik ben nu juist zo blij dat ie het weer doet)

Snap ik helemaal ​@JWKW, als het voor jou goed werk zo, dan kan je het uiteraard zo laten als het nu is 😊