Skip to main content
Hi!



op het moment ben ik in NYC. Ik zou graag gebruik maken van een buitenland abonnement. Echter zijn hierin maar twee opties: 100 mb voor 10€ of 500 mb voor 40€. Toch is het opmerkelijk dat mijn vriendin bij een andere provider een buitenland bundel heeft van 1000 mb voor 18€, dat is nogal een groot verschil 🙂 Kunnen jullie ajb een andere optie bieden dan die normaliter geboden worden? Ik neig anders toch naar het opzeggen van mijn abonnement als het verschil zo groot blijkt te zijn in kosten van een buitenland bundel en het aantal mb’s....



Hoor graag zsm!



Alvast bedankt!



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Madelon Kroeze Klinkt geweldig: New York! Ik hoop dat je het er enorm naar je zin hebt. Ik had je graag een ander mogelijkheid geboden, maar op dit moment zijn dit de opties voor buitenlandbundels die er zijn. Wie weet komen er in de toekomst nog andere mogelijkheden, maar die zullen er niet van de één op ander dag zijn. Als je nu voor langere tijd in de VS bent zou je wellicht een lokale prepaidkaart kunnen aanschaffen, da's een handig alternatief.

Reageer