Skip to main content

Hallo, simkaart voor nieuwe kids abo is geleverd en geactiveerd met wachtwoord uit de brief, in laatste email staat “wacht op bericht over nummerbehoud”. Echter nog niets gehoord sinds 5-8. Ook heeft onze zoon nog niet de in andere berichten genoemde SMS ontvangen om te bevestigen dat hij zijn nummer wil houden. Alleen een SMS dat de sim wordt omgezet naar Kids abo. Waarom duurt het zo lang voor hij de nieuwe simkaart kan gebruiken? Zien wij iets over het hoofd misschien? 

 

Als die SMS die je met “Ja” moet beantwoorden komt, moeten we dan alleen om daar op te kunnen antwoorden nog extra prepaid tegoed aanschaffen? 

Hoi @grunticus, welkom terug! Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik hier even naar.

 


Hallo Erik, dank je, ik heb het profiel aangevuld.


Dank je! Ik zie hier dat het gaat om een overstap van een prepaid bij ons naar dit Kids Sim abonnement? Zou je het 06-nummer dat behouden moet worden ook in het profiel willen zetten, mag in het klantnummer veld. Want bij een omzetting als deze is het nummer al bij ons, dus dan zou sms niet nodig moeten zijn.


Hoi Erik. Dank je, ik heb het nummer toegevoegd bij klantnummer.


Dank je! Dat is inderdaad al het nummer dat de Kids Sim heeft hier. Dus er hoeft geen nummerbehoud via sms meer uitgevoerd te worden. Het abonnement is actief en bruikbaar met dat nummer :)


Thanks Erik!:thumbsup_tone1:


Hallo Erik, Ik (en de moeder ook) kan nog geen MB’s delen met mijn zoon. Moet deze optie nog het systeem indruppelen of moet ik zelf nog iets doen? Groeten, Leon


Daarvoor moet het nummer toegevoegd worden aan het huishouden. Dit gaat bij Hussel meestal automatisch, maar ik zie dat het nog niet gebeurd was. Daarom heb ik het nu handmatig gedaan. Je krijgt daar bevestiging van. Dan kun je direct ook MB's delen. De overige voordelen (onderling gratis bellen en €5 Husselkorting) kan een dag of twee duren voor dit ook verwerkt is.


Hallo Erik, super geregeld (alweer). Het werkt nu. Hartelijk dank.